serpent vector 1:8 3,5 cc

• Topicstarter Topicstarter crazy_mini_freak
  • Startdatum Startdatum
C

crazy_mini_freak

Guest
jongens, ik heb sinds gister een serpent vector , en hij loopt REETE hard zijn er mensen die ook een vector hebben en erover willen praten? voeg me dan toe op msn crazy_mini_freak@hotmail.com

dit kan je beter even posten in het cafe topic :wink: gaaf dat je zown auto hebt

En nu als de donder een club bezoeken want zo'n ding hoort niet op straat !

Zeer gaaf man zo,n serpent echt toffe auto,s zijn dit.
Zoals roelof al zei naar het circuit ermee want op straat met stoep randen enz niet echt fijn. :D
Ga je ook wedstrijden rijden ??

Greetz Subaru

eerst maar eens oefenen haha grote parkeerplaats in doetinchem misschien nog wel wedstrijden :lol: maar dan in velp of apeldoorn

in velp rijden ze met aardig wat 1:8 dus dat is wel leuk rij er zelf ook :lol: maar zoals al gezegd je kan beter gewoon meteen op een club gaan rijden. je leert meer en je zult ook veel hebben aan de tips van mede rijders :!:

Herman te H. zei:
in velp rijden ze met aardig wat 1:8 dus dat is wel leuk rij er zelf ook :lol: maar zoals al gezegd je kan beter gewoon meteen op een club gaan rijden. je leert meer en je zult ook veel hebben aan de tips van mede rijders :!:
ik kom daar al twee jaar niet meer omdat het voor mij en mijn 950R niet intressant meer is.
vjif man voor een clubrace-je...als enige NK rijder (toen der tijd) was het een beetje lullig tegen over de rest om mee te doen....

hoe is het nu daar?

Weer zo'n gelukkig iemand , die later te maken krijgt met veel kapotte onderdelen ( vooral als je op een parkeerplaats rijdt ).
Veel plezier en alvast een tip :
Als je low budget wil blijven rijden , ga dan naar een circuit.
Want parkeer plaatsen vs serpent ? arg kost je veel geld !
Succes !

hej jongens vandaag gereden op de parkeerplaats in doetinchem, gaat ERG ERG hard niet meer normaal moet alleen nog afgesteld worden aankomende zondag over 7 dagen dus ga ik naar velp, kost dat geld om daar te rijden? 1x? en wat zijn de openings tijden? groeten jeroen

crazy_mini_freak zei:
hej jongens vandaag gereden op de parkeerplaats in doetinchem, gaat ERG ERG hard niet meer normaal moet alleen nog afgesteld worden aankomende zondag over 7 dagen dus ga ik naar velp, kost dat geld om daar te rijden? 1x? en wat zijn de openings tijden? groeten jeroen
check evmc.nl

heey je betaald voor 1 keer gastrijden 5 pleuro en je moet 5 pleuro borg betalen. ik weet niet hoe laat je wilt gaan rijden enzo volgend weekend (zondag/zaterdag) het beste bel je even met de kantine om te kijken of Gerd aanwezig is. want eigenlijk mogen wij niemand binnenlaten als er niemand van bestuur is :(

.Nou jullie zeggen allemaal van die serpent moet op circuit maar ik rijd al een jaar met men serpent op parkeerplaatsen en over mooi geasfalteerde stukken. En na 1 jaar nog niks kapot, hij wordt er alleen maar mooier op, alles gepolijst enz... En nog niks nieuws gekocht. Het kan echt wel 8)

anders ga je met mij mee naar het circuit in velp kan zo efe gerd bellen dat ik iemand mee neem geef je mij het geld geef ik het wel weer aan gerd :wink:

bartol1988 zei:
.Nou jullie zeggen allemaal van die serpent moet op circuit maar ik rijd al een jaar met men serpent op parkeerplaatsen en over mooi geasfalteerde stukken. En na 1 jaar nog niks kapot, hij wordt er alleen maar mooier op, alles gepolijst enz... En nog niks nieuws gekocht. Het kan echt wel 8)

Natuurlijk Bartol ... Je leert alleen NIET RIJDEN!!

maar als je niet in de buurt van een club woont en je wil toch een mooie snelle en degelijke auto dan kan je een serpent ook voor op de weg gebruiken want ik werd wel eens gek van het rijden met die carsons :?

ja want nu denk je waarschijnlijk ik kan goed rijden en dan kom je op circuit en ben je laatst :D

hallo allemaal

zelf rij ik een serpent impulse en een serpent impact m2 2wd alle bij op een parkeer plaats hoezo omdat wij nog geen vaste baan hebben in limburg wel een club kijk maar is op onze site www.limac.info we zijn er wel hard mee bezig om een baan te krijgen maar voorlopig nog niks en ik heb een seizoen gereden maar niks kapot gereden zie foto`s op de site we hebben een baan uit gelegd

groetjes impact

Back