C
crazy_mini_freak
Guest
jongens, ik heb sinds gister een serpent vector , en hij loopt REETE hard zijn er mensen die ook een vector hebben en erover willen praten? voeg me dan toe op msn crazy_mini_freak@hotmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kom daar al twee jaar niet meer omdat het voor mij en mijn 950R niet intressant meer is.Herman te H. zei:in velp rijden ze met aardig wat 1:8 dus dat is wel leuk rij er zelf ook :lol: maar zoals al gezegd je kan beter gewoon meteen op een club gaan rijden. je leert meer en je zult ook veel hebben aan de tips van mede rijders :!:
check evmc.nlcrazy_mini_freak zei:hej jongens vandaag gereden op de parkeerplaats in doetinchem, gaat ERG ERG hard niet meer normaal moet alleen nog afgesteld worden aankomende zondag over 7 dagen dus ga ik naar velp, kost dat geld om daar te rijden? 1x? en wat zijn de openings tijden? groeten jeroen
bartol1988 zei:.Nou jullie zeggen allemaal van die serpent moet op circuit maar ik rijd al een jaar met men serpent op parkeerplaatsen en over mooi geasfalteerde stukken. En na 1 jaar nog niks kapot, hij wordt er alleen maar mooier op, alles gepolijst enz... En nog niks nieuws gekocht. Het kan echt wel 8)
nog belangrijker... op het circuit leer je je auto veel beter afstellen!Nismo zei:Natuurlijk Bartol ... Je leert alleen NIET RIJDEN!!