Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor t delen van je ervaring !
Wat denk je van 2x SAVOX SH-0255MG digital voor hoogte, de specs zien er
goed uit.
Gr Frank
Gelezen !
De Servo keuze is gemaakt, na telefonisch kontakt met Bert.
Nu nog de Lipo keuze Zippy Compact, maar welke 4000/4500/5000 Mah ( 2x4S )
Gr Frank
Hoho! Niet zo snel!Wat is de keuze nou geworden qua servo's?
Volkert
Sorry..... vergeten bij te zetten.
Rol = 2 x Savox sc 1251 MG
Richting = 1 x Savox sc 1257 TG
Hoogte = 2 x Graupner Des 657 BB
Ontvanger accu 1500Mah Nanotec turnigy
Emcotec single bat
Sebart Mythos 125
Dit is wat ik nu besteld heb, betreffende de aandrijving ben ik er nog
niet uit 8S of 10S ................
Gr Frank
Vleugel oppervlak van de 2m versie is 63,3 dm2, de 125 heeft 61,0. Naar verhouding zit je met 4,8kg op hetzelfde gewicht als een 5kg voor de 2m.
Zelf geeft Sebart 4,4kg op als gewicht (denk ik, de website is niet erg duidelijk).
Je kunt even kijken bij het draadje van Henri over zijn WindS die hij vloog met 8S. Ik herinner mij dat hij 100gram lichter uitkwam met de 8S setup.
Allebei de setups zullen prima vliegen, en als je genoeg power hebt is het niet perse slecht te zijn wat zwaarder te zijn (met veel wind bijv).
Ik zou zelf denk ik voor een 8S setup kiezen maar dan moet je wel substantieel lichter (>100 gr) uitkomen.
Volkert
u gaat spijt krijgen van die DES's, koop als het niet anders kan hitec 5245 MG
gr
ik zou niet kijken naar axi motoren.
ik heb de axi 5330-F3A en de 5225-24. prima motoren maar het rendament is bagger.
tussen de 5330-F3A en een hacker c50-13xl met de zelfde prop en het zelfde toerental zit 1 min. motor loop verschil.
bij mij is het idee een beetje wil je goedkoop -> hobbycity
wil je een knappe motor -> hacker C50
Jongens,
Wat is t rendement verschil tussen de Hacker C50 / en de Plettenberg Advance 30-10.
Gr Frank