Beste Mart,
Naar aanleiding van je vraag, stuur ik je hierbij de foto's van mijn servo opstelling.
Hierop is te zien dat in van PVC (bijgeleverd door Engell) steuntjes heb gemaakt waar de servo's klem tussen zitten. Je heb gelijk dat het moeilijk schroeven is om de servo's vast te zetten en de hele zaak ook weer demontabel te maken. Om de reden heb ik alleen de binneste schroefgaten gebruikt om de servo's vast te zetten. Onder de servo's heb ik voor de zekerheid klittenband geplakt (niet te zien op de foto).
Wel heb ik bij de doorvoer vaan de voorste duikroeren een foutje gemaakt. Deze doorvoer zit aan stuurboord maar zou volgens tekening aan bakboord moeten zitten. Hierdoor loopt de stuurstang klem langs de voorste balasttank. Wellicht dat ik de doorvoer toch nog moet verplaatsen.
de doorvoeren aan de achterzijde van de WTC:
Succes met jouw U177.
Groetjes:
Mathijs
Naar aanleiding van je vraag, stuur ik je hierbij de foto's van mijn servo opstelling.
Hierop is te zien dat in van PVC (bijgeleverd door Engell) steuntjes heb gemaakt waar de servo's klem tussen zitten. Je heb gelijk dat het moeilijk schroeven is om de servo's vast te zetten en de hele zaak ook weer demontabel te maken. Om de reden heb ik alleen de binneste schroefgaten gebruikt om de servo's vast te zetten. Onder de servo's heb ik voor de zekerheid klittenband geplakt (niet te zien op de foto).
Wel heb ik bij de doorvoer vaan de voorste duikroeren een foutje gemaakt. Deze doorvoer zit aan stuurboord maar zou volgens tekening aan bakboord moeten zitten. Hierdoor loopt de stuurstang klem langs de voorste balasttank. Wellicht dat ik de doorvoer toch nog moet verplaatsen.
de doorvoeren aan de achterzijde van de WTC:
Succes met jouw U177.
Groetjes:
Mathijs