Persoonlijk zou ik de 600pro niet kopen vanwege de servo/motor positionering, frame flex, lipo ruimte, beperkt tot 603mm bladen, lage tailratio. Maar afhankelijk van je verwachtingen en gebruik hoeft dit allemaal geen probleem te zijn.
Sab Goblin 630, momenteel zelf aan het testen, nog weinig te zeggen over lange termijn. Heli is behoorlijk zwaar en is geen 600 meer. Het zit tussen 600 en 700 in vandaar dat het het specifiek de 630 noemen. Heli-Addicted.nl • Bekijk onderwerp - Goblin 630 build report
,
Motor/servo is idd een issue, maar is goed mee te vliegen, en opties voor te bedenken.. lipo ruimte vind ik beter dan een 6hv.... er is iig 1 lipo geheel beschermd tegen een crash van voor, de 6hv heeft ze volgens mij beide bloot liggen... frame flex heb ik eigenlijk nog niks van gemerkt... is best goed hoor... en ja 603 mainblades... maar is dit erg.... daarom heet het ook een 600 size heli...600mm mainblades...
en ja goblin 630.... is mooi maar voor een heli kit heb je ook een vliegende 600 pro.... met setje lipo's.... vind dat geen overweging waard.... aangezien het budget van 2000 euro ook erg weinig is dan