Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yup....Zo dan! Voor de ster? Gaaaaaaaaf.
Hij schijnt met ALLE motoren ongeveer op dat gewicht uit te komen, vanwege het lood wat er voorin moet als je er een Zenoah o.i.d. in hangtMet een Saito 50cc radial schijnt ie 10,5 kilo te wegen, denk dat jij daar ook wel op moet kunnen komen.
Valt erg mee... onduidelijkheden en onlogischeden (zoals eerst de vleugels verlijmen en daarna pas de servo's installeren en kabels trekken), maar echte blatante fouten ben ik nog niet tegengekomen, of het moet zijn dat men de uitslag van de landingskleppen vergeten is te vermelden.Ik heb in verschillende draadjes gelezen dat er fouten in de gebruiksaanwijzing zitten.
Oh, dat staat anders ook gewoon in het "manual" wat ik er bij heb hoor... Is al een tijdje aangepast, schijnt. Maar voor zover ik kan zien, is deze kit vrij continue ge-upgraded, want ik zie meer verschillen met wat ik in de draadjes zag: er schijnt vroeger geen luik in de neus te hebben gezeten, hij schijnt ooit met fixed landingsgestel geleverd te zijn, het stabilo is afneembaar te maken (al zegt het manual nog steeds dat je de boel moet verlijmen), De motorbox is versterkt met een epoxy plaat, en nog wat kleinigheidjes.En het zwaartepunt in de gebruiksaanwijzing klopt ook niet.
Moet ergens op 145-155 mm liggen en niet op 69mm
Ik ben al bezig:jammer van dat landinggestel maar dat is wel aan te passen,
Nou... in principe vráág ik het ook aan jou (en alle andere meelezers) want zelf weet ik het niet... Het zou maar zo heel goed kunnen dat je gelijk hebt. Ik verwacht sowiso deze kist niet met stationair binnen te kunnen hengelen overigens.Zo! Met 45 graden wel gas erop houden as je et mij vraag Bert!
Theoretisch morgen eind van de dag al, maar dat ga ik niet doen, want dan push ik mezelf, ga ik fouten maken, en dat wil ik, gek genoeg, niet echt met deze kist....Schiet lekker op zo, volgende week kan je vliegen volgens mij!
Dat heb ik vroeger wel eens geprobeerd, en toen eindigde ik met een servo die niet meer lineair reageerde. Maar tegenwoordig kan dat niet meer met die SMD technologie en potmeter en motor rechtsstreeks op de print gesoldeerd...Draai van een servo de buitenste 2 draden van de potmeter om en draai ook de draden van de motor om. De servo draait nu de andere kant op.