Shortcourse topic

Hey,

Ik heb een dikke maand geleden een Traxxas Rustler VXL gekocht. Maar nu zou ik me er nog een short course racer willen bijkopen. Bij de lhs verkopen ze nu een
Losi XXX-sct BND voor een kleine €185. Als ik de ontvanger verander, kan ik deze dan ook besturen met mijn al aanwezige zender (traxxas)?
Zou met deze truck willen gaan rijden op een circuit in de buurt, dus is het niet erg dat ie nog brushed is.
Grtz

wie is er aanstaande zondag bij op de grasbaan van vlijmen?
Bij ons (Mach-One-Helmond) is het zondag 1/8 Brushless-Fun-Cup, en aangezien ik ook een 1/8 buggy bezit gaat dat voor.
Jammer, ik had graag op gras/zand gereden al is dat niet echt mijn specialiteit.

ik zou ook graag willen,maar dit weekend staat er iets anders gepland:yes:
vorige week ben ik even wezen kijken op de kleibaan.
vorig jaar ben ik al naar de grasbaan geweest in vlijmen,gewoon even gekeken hoor en dat is zeker de moeite waard als je nog geen plannen hebt;)

short course wedstrijd MVB zaterdag 24 september

het is definitief, heb je een short course truck zet deze datum in de agenda.. details volgen snel.

we gaan dus lekker knallen met short course trucks 1 dag lang bij MVB te bergschenhoek.

nodig al je short course vrienden uit. 2wd en 4wd

top.. thanks.. we moeten het met zijn alle wereldkundig maken ook op diverse fora. alleen zo krijgen we een groot deelnemersveld.

ik hoop echt veel deelnemers. omdat we maar 2 klasses gaan rijden zullen we naar A, B en C-finales gaan..

ik hoop binnen een paar dagen een leuke flyer te hebben en alle info op een rijtje.

weten jullie nog goede nederlandse RC forums waar ik het kwijt kan ?

net gehoord dat Vlijmen ook een open wedstrijd houd waar SC rijders terecht kunnen
Deze race vindt plaats op 28 augustus op het circuit
van Vlijmen.
Voor geinteresseerden, als je de volgende postcode
invoert in de routeplanner of TOM TOM ben je er bijna:

5253 BL

een maandje eerder dan op MVB.. erg leuk dit. 2 wedstrijden

Zojuist voor 24 september vrij gevraagd (werk onregelmatig) en de 28ste augustus ben ik er ook zeker bij.

Mooi een thuiswedstrijdje aangezien Vlijmen m`n hometrack is :D

was weer een enerverende wedstrijd vandaag.

shortcourse 4wd
  1. asso sc10 4x4
  2. asso sc10 4x4
  3. durango 4wd
  4. hong nor scrt10
  5. asso sc10 4x4
  6. slash 4x4
  7. slash 4x4
  8. slash 4x4
  9. slash 4x4
  10. slash 4x4
we hadden 12 deelnemers even uit mijn hoofd is dit de uitkomst

in de allerlaatste finale in de allerlaatste bocht heeft Robkitetop met zijn hong nor scrt10 iets meer grip en kan zich wat beter positioneren voor het opkomen van het rechte stuk en wint van mij met 1/3 autolengte voorsprong.
in tijd uitgedrukt 6 hondertste van een seconde verschil... goed gedaan jongen !!!!

Back