K
knertje34
Guest
Er zijn al veel meer dan 3 Hyper 10SC's in omloop. Coenraad modelbouw in Tilburg krijgt ze haast niet aangesleept. Zo ook de Hyper TT-e. Klanten laten massaal de Traxxas wagens staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey hallo daar ben ik dan...
Heb zelf ook altijd traxxas modellen gereden...
Helaas zijn deze niet Alwin-Proof dus ben ik op zoek gegaan naar een degelijker model...
Tijdens de G(r)asrace bij MAC Vlijmen heb ik de slash modellen vaker in 'the pit' gezien als op het circuit.... en dat terwijl er zoveel upgrades zijn gedaan om het geheel naar persoonlijke wensen aan te passen...
Volgens mij waren de slashes die meededen vrijwel standaard. Afgelopen dinsdag waren we nog met een stuk of 10 slashes op de baan en dat ging perfect. Ondanks het groffe rijgedrag waren er zeer weinig brokken.
Waarschijnlijk heeft dit te maken dat er in de eerste wedstrijd een Hobao mee deed die tijdens de startbotsingen alles achter zich liet liggen... Na dit ongeval waren er helemaal geen slash modellen meer op het ciruit te vinden.... ;-)
Misschien moet je er ook bij vertellen dat er nauwelijks slashes danwel andere shortcourse trucks op waren komen dagen. (Er waren maar 2 of 3 slashes geloof ik)
Mijn wagen daarintegen was helemaal standaard uit de doos en hiermee heb ik toch een 3e plek gehaald, Nr1 was een Kyoso buggy, Nr2 een losi stadium truck variant, Nr3 mijn Hobao en daarna kwamen de slash modellen pas... ;-)
nr 2 was volgens mij van Tom? Dat is in elk geval een bnk rijderDe bestuurders van de slashes waren beginnelingen.
Maar goed, zodra mijn wagen 'ready to race' is gaan we het gewoon nog eens rustig bekijken op het circuit van MAC Vlijmen... Om een eerlijke vergelijking te maken tussen deze twee wagens wil ik voorstellen om voor beide short course trucks dezelfde set-up te gebruiken. Daarna zal ik deze review vermelden op mijn website voor de liefhebbers...
Alwin.
Er zijn al veel meer dan 3 Hyper 10SC's in omloop. Coenraad modelbouw in Tilburg krijgt ze haast niet aangesleept. Zo ook de Hyper TT-e. Klanten laten massaal de Traxxas wagens staan.
Volgende week komt mijn Hobao Hyper 10SC binnen in oranje/zwart. Een maat van me heeft er al 2. Is ook al flink aan het bashen geweest en races gereden bij MAC Vlijmen. Slashes die in 2 delen naar de kant gingen en hij reed gewoon door.
Kan haast niet wachten.
Ben jij dan toevallig Luke??
En ja een compleet uitgebouwde en aangepaste Slash tegen een volledig zo uit de box standaart SC10 mag je niet met elkaar vergelijken:wink:
Ik zal wel vragen of Alwin zich hier inschrijft dan kan hij ook zelf reageren.