Shortcourse topic

hangt er vanaf. als ik te veel grip het aan de voorkant wil ik ze daar opzette.
maar als er een lekkere blue groove is en de baan is schoon moet dit toch wel een super bandje zijn.

wij expirimenteren nu ook met soiltac op de baan. ( moet de ondergrond heel houden ) en met soiltac kijg je een goede bluegroove

rond om calibers vind ik met de sc10 4x4 minder suc6vol als bij de slash.

ik zit te denken om met de HB beams aan de achterkant en de double dees aan de voorkant te beginnen

andere optie ( ben ik nu mee bezig )
is eerst een paar accu's rijden met calibers rondom, zodat ze iets versleten zijn en dat dan weer later als 2 setjes gebruiken voor de voorkant

nieuwe calibers vind ik nu te veel grip geven op de voorkant. als je instuurt dan happen ze meteen.
ik wil de auto iets meer laten glijden over de voorkant

Banden zijn inderdaad heel belangrijk voor de wegligging. Bedankt voor je tip Murky. Ik ga eens naar die bandjes kijken. Banden losweken doe ik sowieso. De inserts zijn ook nog goed (heb ze laatst nog gezien). Nja kijk wel ff...

Ik ben op zoek naar een andere servo en kwam deze op m`n weg tegen.
Heeft iemand met deze Savox SC-0352 ervaring?
En is deze sterk/krachtig genoeg voor een Traxxas Slash 4x4?

Zijn er misschien andere Servo`s die het bekijken waar zijn in deze zelfde prijsklasse?

totaal niet. deze heeft plastic gears

en ik zou iets zoeken vanaf de 10KG kracht

kijk anders eens naar deze
Savöx SC-1251MG

10kg
lekker snel
metal geared
spatwaterdicht

50 euro

Laatst bewerkt:
Ik heb nu de Savox 1258TG in de Slash 4x4:
Hij is heeel erg snel (beetje onnodig snel zelfs) maar lekker licht en erg sterk. Deze heeft ook een titanium tandwieltje.
Savox SC-1258TG Standard Digital "High Speed" Titanium Gear Servo [SAV-SC-1258TG] | Radios & Accessories - A Main Hobbies
Hou er wel rekening dat zo'n servo wel bijna 4 A kan trekken op vol vermogen. Dus je moet echt een externe BEC inbouwen anders verliest de ontvanger steeds contact (vanwege een stroomdip) de meeste interne BECs van ESC's kunnen zoveel stroom niet leveren.

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik toch voor de Savox SC-0252 MG maar is daar ook een externe BEC voor nodig denk je?

Ik rijd nu nog met de standaard VXL maar in de redelijk nabije toekomst komt er een
Novak/Ballistic combo in.

Hou er wel rekening mee dat die servo een fractie langzamer is dan je standaard Traxxas servo. Of hij op de interne BEC werkt is de vraag. Is moeilijk te zeggen. Maar in de toekomst heb je die externe BEC waarschijnlijk toch nodig en echt duur zijn ze niet. Zoek op ebay ff naar de Hobbywing BEC. Die is behoorlijk goed en ik heb 'm laatst nog voor totaal 5 dollar thuisgestuurd gekregen (binnen 2 weken)

lekker gereden vandaag, leuk dat de jongens van vlijmen ook bij ons waren..
ging prima allemaal.

alleen mijn MMP dood, eindelijk. op naar de Xerun

die is het ook ja, de 120A blue spirit edition v2.1 met de lcd programbox

edit: by the way, de jconcepts double dees doen het wel goed aan de voorkant ( had zelfs net een vers gevuld voordiff en de bandjes wisten toch goed grip te houden in bochten ) . vandaag voort eerst zo gereden. en de HB beams achter. baan was erg stoffig maar het enige waar ik grip te kort kwam was op de plekken waar het te verwachten was.:)

Laatst bewerkt:
nee, geen novak

met het bnk zijn er ook 4 novak regelaars uitgefikt

weliswaar geen SC combo mar wat waren wel GTB's

Back