Shortcourse topic

Waarom zouden we niet mogen zien wie het is?? Kan zomaar een Nederlander zijn die eindigen ook altijd in de grindbak.

Wel een flinke jump jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dat is natuurlijk wel de bedoeling dat we een keer bij mvb een clubwedstrijd mee mogen doen.
op zich is dit tijd genoeg om te kijken of je daarvoor de tijd hebt.

maar ik heb er wel zin in.

Ik heb daar ook wel zin in, en volgens mij Skyaflake ook wel als ie zn sc10 4x4 af heeft.
Heb het al es aan Murky gevraagd, lijkt mij erg leuk om met een hele hoop SCs op Bergschenhoek te racen.

tenzij we het begrip "SC" heel open intepreteren heb ik er vrij weing te zoeken:P

dat gezecht hebbende, meer zielen is (bijna) altijd meer vreugd...

Ik hou het even in de gaten en als het in m`n agenda past dan kom ik ook wel koeken...

Ik werk onregelmatig en kan niet voor elk event een vrije dag opnemen...
Dus als de datum zsm kan worden vrijgegeven kan ik kijken of ik erbij ben!

ciao

rustig rustig jongens.. hold your horses..

aankomende clubwedstrijd is een "open" clubwedstrijd dwz. open voor deelnemers aan het BNK omdat het BNK het weekend na de aankomende clubwedstrijd op MVB verreden word.
Helaas dus niet voor SC rijders want SC is geen onderdeel van het BNK.

ikzelf ben altijd sterk voorstander voor open clubwedstrijden maar stuit op wat weerstand binnen de vereniging. dat geeft niets. alles gebeurd in democratisch overleg.
open vind ik goed want dan komen mensen meer bij elkaar over de vloer, is er meer diversiteit en geeft het een breder gezicht aan de hobby

Zelf vind ik open is open en gesloten is gesloten of je nu BNK rijd of niet.
SC is nu een klasse waar je rekening mee moet houden
Ik hoop nu alleen dat we bij MVB het een keer toestaan om een clubwedstrijd "open" te maken voor SC rijders, omdat dit ook voor BNK rijders gebeurd.
onder het motto gelijke monniken, gelijke kappen.

dus rustig aan, ik ga niets forceren. maar het zou geweldig zijn om een keer een clubwedstrijd open te maken voor SC rijders of een andere dag organiseren. whatever.

we kunnen anders gewoon een dag afspreken als er bij jullie niks gepland is,dat wij een keer komen rijden met zoveel mogelijk shortcourse wagens.

dan loopt niemand elkaar in de weg;)
dus als je ook even de datums hier neer kan zetten dat het circuit vrij is,dan kunnen we mischien op die dagen een dagje shortcourse rijden bij jullie.

tekin pro 4 short course 4 pole sensored motor

[URL="
- ‪Tekin Pro 4 Sneak Peak‬‏[/URL]

nice

4600kv
4000kv
3300kv

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit te twijfelen. maar ze willen maandag ook een clubwedstrijd bij ons gaan inhalen. dan zou het 2 dagen 2 wedstrijden zijn, opzich geen probleem. maar moedersdevrouw vind dat ik ook nog kinderen heb ;)

dus ik wacht nog ff af .

Back