Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Hallo,

Hierbij een paar foto's van mijn laatste creatie van een microcopter. Als board is een KKmulticopter gekozen.

Het frame is zelf gefreesd uit GFK matriaal met een cnc machine.

Motoren, regelaars en ontvanger komen van HK.

Vliegen doet hij uitstekend.

full

full

full

full

full
full

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn HK Quadcopter vliegt ook .

Motors HK2730/1300
8 x 3,5 props
regelaars HK SS 8A
Lipo 2S2450

full

20110930_030.JPG

Ondertussen het landings gestel verbetert .
full

Mvg Johan

Microcopter

Vreemd dat jullie hem niet zien. Het is mijn eerste post met foto's. Dus misschien doe ik iets verkeerd.

Hij is in doorsnede 21cm. Gemeten van hart tor hart motoren.

frame is van 1.5mm GFK.

man, hoe orrienteer je/u met die kleine quad?
Ik zie geen teken oid, of misschien dat rode plakbandje.

-Welke firmware gebruikt u?-

Ik oriënteer me inderdaad met de rode tape. Ben later nog plan om deze arm rood te verven. Maar ik heb er eigenlijk geen probleem mee tot zover. Vlieg vooral ermee door de straat.

Denk dat de grote problemen pas gaan komen als ik meer afstand ga maken. Of je dan die rode arm nog herkent is de vraag.

Wat de firmware moet ik een antwoord schuldig blijven. ik vlieg hem als een +. En heb hem besteld met de laatste software. (ongeveer 1/2 jaar terug). Als ik de juiste kabels heb zal ik hem aan de pc hangen.

ik hoor het wel:D
gewicht?
icon6.gif

een hoop vragen hè.. ik ben er ook een aan het bouwen, iets groter maar hij gaat wat zwaar uitvallen,:( vandaar dus

(hij wordt richting de 300 gram met 4*2000kv motorjes van hk)

Hij is nog niet klaar maar het begint erop te lijken.

Ik wou hem inklapbaar maken doormiddel van magneten die de voorste 2 tailbooms op de plek houden.

Ik moet nog een boven verdieping bedenken, waarschijnlijk een iets andere vorm om hem iets dynamischer te maken.

Ik heb letterlijk 3 dagen over de tail-servo nagedacht hoe ik dit het beste kan doen om hem zo efficient mogelijk te maken. Om zo weinig mogelijk oppervlakte te creeren, zodat hij zicht zelf niet naar beneden duwt. Alles draair zeg maar om de ronde tailboom. zowel de motor als servo draaien mee. Alles word van Carbo-fiber

foto is klikbaar

weet iemand toevallig waar ik die afstandsbussjes kan halen ?

Laatst bewerkt:
Eerste vlucht

Eindelijk een filmpje van de eerste HK vlucht.

[URL="
quadcopter 01 - YouTube[/URL]

Ziet er goed uit en mooi stabiel.
Je schrijft eerste vlucht maar dat is zeker na een aantal afstelvluchten?
Wat zijn dat voor ballen er onder?
Welke software heb je nu?
Ton

Ton,
ik heb de afstelling gewoon uit de nl beschrijving overgenomen getrimt en daarna dit filmpje kunnen maken.
Die piepschuim bolletjes zijn uit een hobbywinkel net als het doorzichtig kapje. Merk wel bij hard neerkomen op 1 arm er veel kracht op komt. Nu wel al wat vluchten gemaakt maar zoals bij meerderen zie ik ook al wat scheuren in het frame ontstaan.
Firmware heb ik nog niet veranderd.

full

Het vliegt erg leuk.

Back