Heb je wat meer info over de motoren? Ik heb hier een FPV quad die niet van de grond gaat komen omdat de motoren (hubsan X4 reserve motoren) tegenvallen. Volgens lift tests leveren de motoren op een volle cell iets van 12.5gr lift, en dat gaat net niet genoeg zijn vrees ik.
All up weegt et gebakje bij mij iets van 39 gram met de 4 gram zware FPV set erop (1.4gr zender, 0.6gr polulu booster/filter, 2gr camera+breedhoek lens) en een 240mAh lipo cell.
Ik vrees dat ik al 1 "deck plaatje" weg moet laten, maar als de motoren maar 12 gram lift leveren, werkt geen enkel frame.
Want enkel de elektronica weegt al 26 gram, en daar kan echt niets meer vanaf.
Ik heb je thread op rcgroups gezien, er kan nog veel af als je de skills hebt om of deadbug of op een andere manier kleiner te solderen. een multiwii is onder de 1g te houden, dan met een 2g cam en een 2g video tx erbij ben je bijna klaar. nog een 0.5g rc rx erbij en klaar voor rond de 6~7g.
Ook een frame moet lichter kunnen, probeer is een H frame met bamboe sateprikkers??
daarnaast zijn mijn motoren die van aliexpress(meer info in dave1993's thread over de $18 diy quadcopter) de goedkoopste die er waren(ook met minste lift) de octocopter kan ik nauwelijks binnen vliegen door de hoeveelheid lift...
Laatst bewerkt: