Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Had van het weekend wat tijd om mijn nieuwe frame in elkaar te zetten. Wacht nog steeds op de onderdelen. Maar wel leuk om een preview te laten zien van mijn mini Blackout hexa

a38l.jpg

vu28.jpg

Totale gewicht wordt verwacht rond 850gram en totale lift wat deze zal kunnen geven komt rond 3,4kg te liggen :D

Het is een Blackout mini hexa wat ik op 4S ga vliegen

Ik ga weer wat experimenteren zoals ik het altijd doe :). Ik begin met cobra 2204 1960kv motoren, 4S 2650mah lipo en 5inch prop. Ik moet dan net binnen de specs blijven. Er zal uiteraard geexperimeteerd worden met verschillende props en setups mogelijk. Een gimbal zou ook mogelijk zijn bijvoorbeeld. Maar ja gimbal vluchten liggen me niet zo, maar wel leuk voor een keer wat vakantie beelden. Het moet er dus ook zo af kunnen :)

Maar de bedoeling is uiteraard een scheurmonster voor de warme maanden in de zomer. In de winter volgas bouwen en in de zomer volgas vliegen en met gopro mooie jellovrije shots te schieten.

@Danny
Die vakantieshots van je waren vet! Jammer dat je verdwaald was in die bergen. Daar kon je de mooiste vluchten maken :D

@Rubaa
Bij mij boven zie foto
j7ve.jpg

Nog even wat led lampjes toegevoegd aan m'n tricopter. Aangesloten via de balance port, dus ik kan kiezen of los vliegen met ledjes of fpv vliegen :)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
heb nog wel een balanceer kabel splitter hier liggen van 2 x female naar 1x male kan je ze allebij aansluiten... als je er 1 wil kan ik hem bij een meet een keer meenemen

G27mZwZ.jpg

Yeahh eerste quad build bijna af, morgen esc's flashen en ontvanger aansluiten.

ae1rm1.png

Enkele dagen geleden heb ik mijn 30cm foam X-quad gepost. Ik heb er nu een kleinere foam H-quad van gemaakt die maar half zo groot is. Totaal gewicht inclusief de 2cell 800mAh lipo is 200gr. Deze vliegt met het nanowii boardje wat een enorme verbetering is tov de i86l.

Dit is eveneens maar een tijdelijke frame om wat te experimenteren. Volgende frame zal propellor bescherming hebben en normaal plaats bieden voor een 2cell 1300mAh lipo. Ook overweeg ik om in dit nieuwe frame de motors om te draaien (push) om de efficientie een beetje te verhogen.

Inmiddels heb ik voor dit hele project ook een blogje gemaakt. Alle specificaties, details, afbeeldingen en filmkes staan op: The Foam Copter

Idd gewoon afknippen op lengte.. beter dan oprollen, of zigzag oprollen... of andere manieren.. (nooit met 2.4 of 5.8 doen!) Enkel met 27,35 en 40 mhz ;)

Back