Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Yup 8x45 standaard nylon van flyduino.

Ik had die ook liever gehad, maar dan moet ik weer ook lipos bestellen en 4s is ook leuk zat voorlopig.

ik heb hier nog een paar gewone 8x4 van hk, die doen het wel prima voor begin:) binnenkort er dan toch maar aan geloven en bestellen:) twijfel alleen nog om warthox framepje te doen of toch dji framepje.

controller word denk ik kk2, zie dat multiwii gedoe niet zo zitten...

Die 8x4 props zullen ook prima zijn. Vind warthox frame perfect voor dit soort zaken. Ik had de frame binnen 20minuten klaar. Dji frame was ook goed te doen, maar vond die clone armpjes te snel breken. Laatst crash gehad door wat concetratie verlies....alle 4 props heel, maar 2 armpjes stuk.

Heb mijn naze nu goed afgesteld. Rc rate van 1.3 was prima voor zeer snelle en makkelijke flips.

Heb nog een dji f450 frame liggen.....je hebt enkel dan 2 armen ervoor nodig. De rest is prima.

opzich geloof ik wel dat een naze oid erg goed vlieg, maar zie gewoon enorm op tegen al het instellen enzo en met multiwii/arduino kloten of via cli werken. ik ben meer van de UI's;)

tnx voor aanbod, maar als ik toch bij hobbyking motoren moet bestellen kan ik net zo goed framepje mee laten komen;) of jij moet nog een compleet setupje hebben liggen?

Dat is juist mooie aan naze32....je doet niks met arduino :). Het is letterlijk plug en play. Ik vlieg nu gewoon met default pid's. 20euro per stuk ;)

hmm, dat is dan toch wel erg interresant. die kan ik gewoon met een UI instellen, en verder geen gezeik? gewoon uit de doos en instellen?

Yep uit de doos op de juiste manier inprikken en klaar. Er is wel enkel een of twee dingetjes wat je moet weten wat je in je zender moet instellen ten opzichte van andere fc's. Als je dat niet weet kan het lastig zijn.

Dat is enkel.
Je endpoints goed instellen op je tx zodat deze 1000-2000 uitslaat in de gui en je channels moet je inverten op de zender. Voor de rest plug and play

Hier manual, waar ook software update bij zit, maar dat hoef je niet te doen.
http://www.abusemark.com/downloads/naze32_rev2.pdf

Je hebt alleen de naze32 gui nodig om je kanalen en flight modes in te stellen.(deze kloppen niet meer in de nieuwe versie van de multiwii GUI)

Voor de rest gebruik je de multiwii Gui......

Als ik het kan..........:D.......

Het zijn exact dezelfde sensoren (MPU6050), dus theoretisch zou het vlieg gedrag hetzelfde moeten zijn.

Naze32 acro is goedkoper en configureert makkelijker tov nanowii bordje, omdat je hier geen arduino voor nodig hebt voor iedere config aanpassing. Dat is het enige verschil.

Dat is idd min of meer het verschil.
Naze32 werkt wel met een 32 bit processor maar je merkt het verschil niet.
Beiden goed bordjes, persoonlijk vind ik de nano makkelijker ook omdat ik het ondertussen ken.
Maar als je arduino niet echt kent dan kan je er effe mee bezig zijn.
Zoizo, beiden bordjes zijn heel stabiel.

Die van hobbyking zijn heel cheep maar niet zo goed.
Bij flyduino heb je nanowii bordjes voor 38,90 euro die zijn top..

Test ze beiden en je zal het direkt weten...
Zijn dezelfde sensoren maar bordje is minder goed afgewerkt en iets minder stabiel.
We hebben ze vergeleken bij ons op het veld.

Mijn DJI-F550 in de volle maan van vandaag.
Naar 10 meter hoog zo, optisch zo dicht mogenlijk bij/in de maan, hooveren op de GPS en clicken maar......

F550-FullMoon-GJ9A3298_Cropped.jpg

F550-FullMoon_GJ9A3305_Cropped.jpg

F550-FullMoon_GJ9A3309_Cropped.jpg

Back