Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

De LPF heb ik er sowieso altijd wel tussen met 1.2GHz
Zodat de storing naar mijn 2.4 GHz stuur frequentie zo min mogelijk wordt beinvloedt.

Dan zal ik m er ook maar tussen schroeven.. Zucht.. Alweer een pleister op een wond die niet bloedt.. Doen jullie eigenlijk iets van lock tight op de schroefdraad? Het viel me op dat de antennes makkelijk los gaan..

Ik niet, ik moet mijn antenne er vaak afhalen, gewoon iedere keer controleren,
Wel heel goed het LPF filter vast zetten en borgen met b.v. tyrips, anders gaat hij afbreken.
Met andere woorden, zorg dat je antenne niet aan de LPF gaat hangen, je moet het ondersteunen.

Sinds een week heb ik ook een vliegbare Hexacopter.
Hier mijn specs en een paar foto's.

Specs:

Frame: SIX Glass Fiber Hexcopter Frame 600mm
FC: Crius All in One pro v2 met MegaPirateNG
ESC: Birdy 60Amp w/ 3A BEC
Motoren: NTM Prop Drive 35-42 Series 1000KV / 700W

8aru7ena.jpg

De Extenders zitten er op omdat deze motor niet op het frame past (en het staat wel gaaf).

pe5a5aby.jpg

MV-9

Gebaseerd op de qx9 van Quadromax maar dan (vanwege de fc) met een Bourgondisch buikje.

1200 gram auw met keychain camera tx en 4s2500 lipo. Motoren zijn de Sunnysky 980 kv.
upuqamu5.jpg
5y5e2eju.jpg
6y4uhu4a.jpg
asabuva6.jpg

Ziet er zeker niet verkeerd uit!

Daar zit nogal een broodbord aan elektronica in, of lijkt dat maar zo?
Wat is dat allemaal? :p

Zo van de week eindelijk me naza controller binnen! Met de GPS module erbij! Na beetje programeren en klote is me Tbs eindelijk helemaal af! Wat een genot dat Altitude lock en Gps maakt t een stuk leuker om te vliegen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje heb vandaag mijn Hubsan x4 binnen gekregen van banggood.
Maar de controller is kapot, is het nu mogelijk om hem te paren met een dx6i
Groet dennis

Zo van de week eindelijk me naza controller binnen! Met de GPS module erbij! Na beetje programeren en klote is me Tbs eindelijk helemaal af! Wat een genot dat Altitude lock en Gps maakt t een stuk leuker om te vliegen.
Leuk fpv toestel.
Zijn er nog een beetje leuke plekken om te vliegen in de Hoek?

hier nog een filmpje van mijn quad

[URL="
cruising around - YouTube[/URL]

Als dat in scene is gezet met die fietser en wegrenner dan is het idee wel cool. Je zou wat meer stabiliteit moeten hebben en dan kun je zo een clip maken voor de song die eronder staat. :)

ja fietser en wegrenner is in scene gezet (ik ben de wegrenner) haha

Cool! Ik ben zelf met quads begonnen om clips te maken voor muziek en film.. En wat jij deed was precies wat ik zoek. Als je met dichtgeknepen ogen keek naar jouw film kreeg je precies het gevoel van de shots die ik zoek!

Een andere video die dit zelfde nummer gebruikte was toch iets strakker :P

Nog flink oefenen dus! :)

ja ik kan al wat beter vliegen de pgain instellingen had ik te hoog waardoor hij wat wild vloog, mij joh ik vloog toen pas met die quad 2 dagen en het was me eerste quad dus het goed vliegen komt nog wel

Ik zal binnen kort een Video met de zelfde muziek, maar meer stabielitijd uploaden naar me youtube kanaal

Back