BadBert
Forum veteraan
Rates zijn 0, RC rate 90. En al aardig fel.
Ik ga et volgende keer eens op 0.5 rates proberen want hij mag nog best een stuk giftiger vind ik.
Dat ding vliegt super zo. Kon hemmet de cam gelukkig redelijk volgen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rates zijn 0, RC rate 90. En al aardig fel.
Ik ga et volgende keer eens op 0.5 rates proberen want hij mag nog best een stuk giftiger vind ik.
Daarom vroeg ik het ook. Je rates leken inderdaad vrij soft uit het filmpje voor jouw stijl. Ik vroeg me af of het aan de frame zelf of de mix misschien lag
.
Gooi de RC rate naar 1.5 en de rates naar 0.3 ongeveer. Dan kun je het laag bij de grond ook nog probleemloos doen. Helpt wel tegen zonlicht.
geen videocamera bij de hand? :razz:Vandaag mijn eerste 'flips/loopings' gemaakt, RC Rate op 1.1, Rates op 0.15 en RC Expo op 0.65. De zijdelingse flips (linksom, rechtsom) gingen prima, je kunt dan goed zien wat er met de quad gebeurd. Uiteraard werd ik weer te overmoedig en wilde ik die move doen dat je langs komt vliegen en dan een achterwaartse looping maakt en dan weer verder vliegt; helaas liep dat wat minder goed af, een aluminium arm zo goed als afgebroken, de andere arm krom en 2 props naar de knoppen maargoed, dit is F.U.N..
Ik heb zelf een ruft hekel aan ACC mode.Maar ik ken het ook enkel in de oude vorm (multiwii v2.1 en ouder), waarbij ACC altijd aan staat, en je er ook geen acrobatiek mee kunt uithalen. Dat lijkt net alsof er een elastiek aan je kratje hangt, waar je constant mee moet vechten. Horizonmode (v2.2 en later) schijnt dan weer wel leuk te zijn, omdat die over mixt naar gyro naarmate de stick uitslag groter wordt. Maar ik heb tot nu toe alleen nog maar puur gyro gevlogen.