Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Gisteren de opbouw van Metall's mini bekeken en net maar een nieuwe gemaakt voor mijzelf.

Waarom???

nou kijk maar...

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@slot , heb je geen cnc machine te koop voor mij?
Ben stiekem jaloers op je freeswerk :)

Ik doe alles ouderwets met een figuurzaag ;)

Das vet slot :D , frase jij die zelf uit ?

yip...

kijk eens op mijn blog (die probeer ik bij te houden :p)

Slotracers-nl

heb eens een CNC machine gebouw maar deze was niet nauwkeurig (voor mij), daarna een iets betere, en nu een supermachientje, helemaal eigenbouw...
Je moet toch wat...niet?

ohja, zo ziet ie dan ingekleurd uit...
full

dank jullie voor de reacties.....

waar heb je die besteld?
Via via. Het werd me gegund zeg maar, dat ik hem kon kopen... Zal een deze dagen wel komen, dan nog in elkaar frutten..

Gisteren de opbouw van Metall's mini bekeken en net maar een nieuwe gemaakt voor mijzelf.

Waarom???

nou kijk maar...

Love mine too! Btw, Kreeg net de sunnyskys 2300kv mini motot binnen! Wat zijn dat mooie motortjes!!!
Super smooth, super gebalanceerd, siliconen snoer, goede lagers, en stevig gebouwd, M3 gaten,TOP!!
Nu kijken of ze zuinig zijn, maar velen op inet zeggen van wel ;) Ideale mini motor op 3s tot 500gram met 5x3 prop.

FPV phantom zonder overbodige ballast :)

Dji phantom shell
Dji Naza lite + gps
Dji phantom esc
dji 920kv motoren
carbon 9x43 props
Partom 1.3ghz 800mw
sony 600tvl
TBS Core
EZUHF lite
3s 2200mah

Laatst bewerkt:
Bijna vergeten; mijn FPV F550;

f550.jpg

Vanwege het noodweer nog geen FPV vlucht kunnen maken, wel al wat korte vluchten buiten kunnen doen......

Nu voorlopig even sparen (mijn 2e F550 staat te koop om die reden, zie te koop forum), ik moet nog een setup gaan kopen voor mijn 120cm vol carbon octo...... (naza V2 heb ik al, nu de rest nog)

V-Tail 3D geprint

Ik ben zelf wel erg trots op mijn ontworpen V-Tail.
Het vliegt echt fantastisch en is lekker snel en wendbaar.

Hij weegt vliegklaar 902 gram. Ik gebruik een 4S 2200mAh.
Motoren zijn NTM 28-26 1200 kv.
De regelaars zijn 20A van multistar.
Props 8 x 4,5

Foto-SJGDFGIB-D.jpg

Foto-8VOCIJ4M-D.jpg

Foto-TFZMMZK3-D.jpg

Foto-7RWPLO4N-D.jpg

Foto-YLUUOIPI-D.jpg

Foto-CBT7WT6P-D.jpg

Een filmpje van de eerste echte testvlucht:

UsiYUkEVFqI[/media] V-Tail - YouTube

UsiYUkEVFqI[/media] V-Tail - YouTube
Wooooooow vetste zelf ontworpen copter die ik hier op het forum voorbij heb zien komen!
Harde wind en toch heel stabiel en goed wendbaar. Top top. Dit zou je zo als productie kunnen verkopen. Ook nog mooi licht.:thumbsup:

Props 8 x 4,5

Foto-7RWPLO4N-D.jpg

[URL="
V-Tail - YouTube[/URL]

coo lman ziet er erg goed uit, ben zelf helemaal happy met mijn v-tails. is nu een mini onderweg vanuit Canada.

Wooooooow vetste zelf ontworpen copter die ik hier op het forum voorbij heb zien komen!
Harde wind en toch heel stabiel en goed wendbaar. Top top. Dit zou je zo als productie kunnen verkopen. Ook nog mooi licht.:thumbsup:

coo lman ziet er erg goed uit, ben zelf helemaal happy met mijn v-tails. is nu een mini onderweg vanuit Canada.

Dank je wel voor de complimenten ;)

Ik vind zelf de V-Tails ook fantastisch om mee te vliegen. Ze zijn leuker dan een tricopter vind ik. Ik stond ervan te kijken hoe wendbaar deze dingen zijn. Ze kunnen haaks de bocht om en toch blijven ze stabiel vliegen.

Ik verkoop ze ook in kleine oplage. Het is voor mij puur voor de fun. Met een 3D printer wordt het nooit echt rendabel. Het duurt gewoon te lang om echt produktie te kunnen maken. Nu krijg ik feedback van mensen die ermee vliegen zodat ik het ontwerp weer beter kan maken. Hier haal ik mijn lol vandaan!

Vliegt inderdaad goed, en een stuk wendbaarder lijkt het als een tri maar ik kan me vergissen: de piloot maakt misschien het verschil hier ;)

Vliegt inderdaad goed, en een stuk wendbaarder lijkt het als een tri maar ik kan me vergissen: de piloot maakt misschien het verschil hier ;)

Ik zal binnenkort, als het weer eens fatsoenlijk vliegweer is, nog een filmpje posten. In het filmpje wat je nu hebt gezien was ik nog aan het testen en proberen. Het was pas de eerste echte vlucht met de V-Tail.

Ik kan je zeggen,... het gaat nu nog harder ;)

die pro versie blijft vet :) Net even met me fpv phantom gevlogen dikke 14+ minuten met die 9443 props en 3s 2200. hopelijk snel even uittesten en kijken hoe de gps op de vtx reageert.

Back