Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Welke Vtx Thom?
1,3GHz?
Zo ver mogelijk van de gps , liefst met standaard antenne , cloverleaf blaast in meeste gevallen de gps signaal weg..

Welke Vtx Thom?
1,3GHz?
Zo ver mogelijk van de gps , liefst met standaard antenne , cloverleaf blaast in meeste gevallen de gps signaal weg..

1.3ghz 500mw van partom, had idd al last van weinig gps ontvangst, zal hem morgen eens met een ducky proberen.

Buzzer zit ook op mijn F450 en mini
Super handige "waar zit dat ding in de struik of boom detector"

Smaken verschillen idd maar om een quad nu zo af te kraken. Ik zeg toch ook niks over de zwarte barbie...
Ach ja

Cam bescherming is wel handig, die van mij is net te kort en steekt uit... Dat is het voordeel van zelf maken of een freezer in de buurt ;)

Hey Dude vraagje,

Hoe heb je je buzzer aangesloten. Ik heb de Spektrum DX7s 7 channel zender en AR8000 8 channel receiver. X3 op me receiver kan ik denk ik niet gebruiken vanwege 7 channel. Vroeg me af of ik het via de naza kan aansluiten en wat instellen in de dji software en me zender.

Ik heb de Naza via PPM aangesloten, 1 kabel dus ;)
De buzzer zit op een apart kanaal wat via PCM door de graupner wordt aangestuurd.
Failsafe: buzzer doet zijn werk en ook apart met een switch voor als er wel verbinding is.

Het is wel de buzzer met 1 kabel van HK en niet de doorlus variant!

Ik heb de Naza via PPM aangesloten, 1 kabel dus ;)
De buzzer zit op een apart kanaal wat via PCM door de graupner wordt aangestuurd.
Failsafe: buzzer doet zijn werk en ook apart met een switch voor als er wel verbinding is.

Het is wel de buzzer met 1 kabel van HK en niet de doorlus variant!

Ben een beetje moe, maar wat zijn de afkortingen PPM en PCM ook alweer?

Heb deze buzzer van hobbyking Hobby King Discovery Buzzer (EU warehouse)

Die buzzer is goed voor dit doel

PPM is een manier van aansluiten van je zender (een kabel nodig voor alle kanalen)
PCM is voor de servos en is apaprt beschikbaar naast PPM
Dus 6 kanalen voor de naza en een extra voor de buzzer
Hoe het met de Spektrum zit weet ik niet helaas

Soms kijk ik ook verdwaasd als er afkos langs komen: geen probleem

In totaal gebruik je 7 kanalen? Go home and landing heb je niet aangesloten?

Touwens dit ga ik zelf proberen te maken van een grote jerrycan dop

schermafbeelding_2013-05-30_om_16.32.12_1.png

Twijfel nog beetje om die wiremes te vervangen voor zwarte die ik binnen kort binnen krijg. Doen of blouw zwart houden? Of all the way black

Super standaard F450'je. Nog even sparen voor een GoPro, gimbal en toch maar een V2 controller. (Had er gelijk voor moeten gaan maar ja, misschien kan ik iemand binnenkort blij maken met een Lite.) Alles is van DJI op de ontvanger en accu na, vliegt bijna negen minuten op 3S 2.200 mAh, wat wel een verbetering is ten opzichte van mijn Hobbyking clone met maar zes minuten.

stock_F450_lside_001.jpg

Ik heb aan de PMU een plug gesoldeerd zodat deze altijd makkelijk te verwijderen is.

stock_F450_receiver_pmu_001.jpg

Ontvanger en PMU aan de onderkant bevestigd met dubbelzijdig tape, past precies! LED is goed
zichtbaar, ook als het toestel laag is omdat het licht meestal via de grond weerkaatst.

stock_F450_front_close_001.jpg

Satelliet voorop, redde het maar net met het kabeltje, misschien toch even een iets langere regelen.
Tevens komt hier in de toekomst een Zenmuse H3-2D onder te hangen, ook hiervoor heb ik dus de
V2 nodig gezien deze niet werkt met de Lite.

stock_F450_top_001.jpg

Netbook op mijn werk gekocht voor zeven tientjes, extra geheugen erin en Windows 7 Pro erop,
draait vlot genoeg en is makkelijk voor software wijzigingen aanbrengen op het veld.

Back