Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

het slotracer hexa frame van @sniperx opgebouwd om vast te wennen aan het fpv vliegen met een hex. is toch een stukje anders als de mini h die ik gewend ben. Nu op zoek naar de pids :)
foto 1.JPG

dozer260avatar.jpg

mijn laatste 250 class fpv racer. Heb zelf een frameke gemaakt met 1.5mm carbon platen en 15mm alu buizen.
Voordien vloog ik met een hobbyking fpv 250 clean and dirty frame. Nadeel was dat als je lichtjes crashte dat alles los kwam. Bij dit frame zit het clean gedeelte binnen in de quad. Het dirty gedeelte vormt als het ware een beschermende kooi. Op deze -> blog <- kan je er alles over lezen. Alsook 3D sketches downloaden voor wie interesse moest hebben.

Omdat hij er zo zwaar uit ziet :p 4 cell gaat hij veel beter denk ik. Om kortsluiting te voorkomen :)

:) Hij ziet er inderdaad zwaar uit maar het valt nog wel mee. AUW is 600 gram. Dat is zelfs 30 gram lichter dan de HK FPV 250 LH waar ik voordien mee vloog. 4 cell zal zeker hogere prestaties leveren maar dan val ik buiten de maximale waarden van de motor en de ESC. Vermoedelijk werkt het wel, maar ik hou het liever veilig :p
De FC is van formaat 5x5cm en heeft rondom de gaten voldoende vrije ruimte.

Beetje laat maar dit is een van me nieuwe aanwinsten
Space one 2204 2300kv
12amp esc t-motor (blheli 14,0)
Cc3d (bevalt me erg goed)
5x3 props (zitten nu 5x4 op)
Sony 600tvl
Immersionrc 600mw

4e446c1ab63786faeac791c7fe9e37a4.jpg

d2e4235a9fd42788458f2d36f5b0494f.jpg

dc2ac404a6c957d9c5eae990d4dacdce.jpg

Heel erg vet man, je youtube kanaal is ook leuk om te zien.
Vraagje, waarom heb je 2 camera's kan de gopro het signaal niet doorsturen ? spaar je ook gewicht uit lijkt me ?

Heel erg vet man, je youtube kanaal is ook leuk om te zien.
Vraagje, waarom heb je 2 camera's kan de gopro het signaal niet doorsturen ? spaar je ook gewicht uit lijkt me ?
Dankje het kan wel maar ik vind het persoonlijker fijner om door de fpv cam te vliegen

FullSizeRender.jpg
FullSizeRender1.jpg
FullSizeRender3.jpg
FullSizeRender4.jpg
FullSizeRender5.jpg

het nieuwe frame van guerilla drones the Bullfrog

ben dit frame momenteel aan het testen :)

Laatst bewerkt:
Na veel grote multi's te hebben gebouwd heb ik nu ook een kleintje gemaakt om te zien waarom iedereen dat zo leuk vind. Ik vlieg 95% van de tijd (en zeker nu ik een Inspire heb) op GPS of autolevel dus rate mode is toch best nieuw voor me. LOS geen probleem maar zonder ledjes ben ik hem snel kwijt omdat ie zo klein is dus doe ik liever niet. In FPV is het echt GE-WEL-DIG. Eerste lipo in FPV gelijk wat flips enzo gedaan. Ik ben 2 lipos later wel keihard tegen een boom aan geknald maar dat heeft ie zonder veel schade overleefd.

Op 4S is het een monster maar op 6S is het echt NIET normaal. Mevrouw in het park vroeg waar dat formule 1 geluid vandaan kwam :D

Ik ben overtuigd. Inspire for film en foto's en dit gewoon voor de fun.

Foto's
20150927_205358_zpshopu3i7k.jpg

20150927_205340_zpsbz9mhfac.jpg

20150927_205408_zpsg1ckdhaj.jpg

Specs:

ZMR250 + PDB
Naze32
KISS 30A ESC
T-motor 2206 2000kv
600mw 5.8ghz
3d print onderdelen

Hier mijn Carbon versie van de Blackhout
Ik heb eerst getest met hout .
tot ik de juiste vorm had gevonden
en toen laten frezen in Duitsland :)
eentje word een cruiser met 3d camera
de andere word een racert :)
gallery_969_192_891899.jpg

gallery_969_192_2426859.jpg
gallery_969_192_3216961.jpg
gallery_969_192_11998.jpg

Beste medemodelbouwers,

Na het zien van vele video's en builds onder andere op dit forum moest ik er ook maar eens aan geloven. Het multicopter virus heeft toegeslagen. Genoeg geluld weer, dus hierbij wat media:

Specs:
Frame: ZMR250 V2 incl. PDB
Motors: Multistar Elite 2300kV
ESC: Afro 12A
FC: Naze32 Acro
TX/RX: Spektrum DX5e

Ben nog volop bezig om de settings van het board naar mn zin te krijgen. Wil graag wat meer loopings en dat hij snel reageert op de input. Verder nog aan het zoeken naar een goede set voor FPV. Heb al wat dingen op m'n verlanglijstje staan. Enige wat ik me afvraag is hoe jullie het voltage voor de FPV-cam en zender oplossen als je met 4s wilt vliegen. Ik heb namelijk ook een 4s LiPo gekocht. De meeste step down BEC's werken niet goed als je 3s gebruikt weer.

Tips/verbeteringen altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Sommige video zender geven je een schone 5v. Deze kun je voor je cam gebruiken. Heeft je cam 12v nodig dan zet je er een 12v stepup op. Zou aanraden het zo te doen om dat video zenders vaak de pieken en dalen er al uit filteren, dan is de stroom op je cam constanter en heb je geen rare strepen ed. In je beeld.

Back