Hey iedereen
ik ben gert, Woonachtig in Katwijk en Bergen op Zoom, ik heb 3 jaar geleden een paar lessen gevolgd met mijn eigen trainer die ik toen had, een robbe cardinal. dit was niet bij een echte club maar ergens achter de heineken fabriek Zuidholland,
daarna heel lang met 1:10 elektrische auto's gereden. ook heb ik een heli gevlogen, dat was een walkera df4, ooit ook nog eens met depron geknutseld, hier ben ik een beetje mee gestopt maar nu na 2 jaar weer vollop begonnen met bouwen
ik ben begonnen aan een cub J3, deze wil ik uitvoeren met flaps en een brushless setup.
ik kan alleen bouwen in het weekend en vakanties, aangezien ik op kamers zit , ik studeer vliegtuig onderhoud.
hier 2 mdf platen op een bank gelegd en alles gesorteerd neer gelegd
op een buro een grote mdf plaat gelegd en hierop 2 zachtbord plaatjes
Bij de blokker dik plastic folie gescoord, is 1,40x 1,30meter.
over de tekening gelegd,
En toen maar eens begonnen, nog niets gelijmd.
Het is wel de bedoeling om de Cub redelijk schaal te maken,
Ja ik weet, een J3 heeft geen flaps, NOU en (=
waar kan ik 1/4" x 1/2" balsa latjes halen?
Groetjes
ik ben gert, Woonachtig in Katwijk en Bergen op Zoom, ik heb 3 jaar geleden een paar lessen gevolgd met mijn eigen trainer die ik toen had, een robbe cardinal. dit was niet bij een echte club maar ergens achter de heineken fabriek Zuidholland,
daarna heel lang met 1:10 elektrische auto's gereden. ook heb ik een heli gevlogen, dat was een walkera df4, ooit ook nog eens met depron geknutseld, hier ben ik een beetje mee gestopt maar nu na 2 jaar weer vollop begonnen met bouwen
ik ben begonnen aan een cub J3, deze wil ik uitvoeren met flaps en een brushless setup.

ik kan alleen bouwen in het weekend en vakanties, aangezien ik op kamers zit , ik studeer vliegtuig onderhoud.
hier 2 mdf platen op een bank gelegd en alles gesorteerd neer gelegd

op een buro een grote mdf plaat gelegd en hierop 2 zachtbord plaatjes

Bij de blokker dik plastic folie gescoord, is 1,40x 1,30meter.
over de tekening gelegd,

En toen maar eens begonnen, nog niets gelijmd.

Het is wel de bedoeling om de Cub redelijk schaal te maken,
Ja ik weet, een J3 heeft geen flaps, NOU en (=
waar kan ik 1/4" x 1/2" balsa latjes halen?
Groetjes
Laatst bewerkt: