P
Pilot-Red-10
Guest
Morge heb ik waarschijnlijk alle spullen binnen, en als dat zo is gaat hij woensdag (of morgen avond) de lucht in!ik heb foto's gezien en het is geen baksteen gelukkig:turn-l::grin::razz::rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morge heb ik waarschijnlijk alle spullen binnen, en als dat zo is gaat hij woensdag (of morgen avond) de lucht in!ik heb foto's gezien en het is geen baksteen gelukkig:turn-l::grin::razz::rolling:
Morge heb ik waarschijnlijk alle spullen binnen, en als dat zo is gaat hij woensdag (of morgen avond) de lucht in!![]()
hmm, als jij de postzegel betaalttrouwens heb jij de motoren de accu en de ontvanger nog die eerst in het vliegtuig zaten ik wil deze namelijk graag hebben als het kan
hmm, als jij de postzegel betaalt
@hrrbs het spijt me maar met 1 set bedoelde hij 1 female en 1 maledus ik kan je niet voorzien.
je moet dus een JST female plug hebben
Sorry dat ik even 2 daagjes weg was, drukke weektrouwens ik geef je ook wel wat meer voor de moeite zullen we 1,50 doen inclusief de verzendkosten
Voeding is besteld!
Maar blijkt dat ik ook via de auto kan laden!
Ga nu verder met het landingsgestel!
Morgen weer een update en misschien tijd voor een korte vlucht
@Jesper uhm, ik kom er net achter dat de props niet meer op de motortjes zitten! heb je dan nog steeds interesse?
als je even reageert stuur ik je een PB![]()
Is goed hoor, of wil je de zender er ook bij?ja wel maar dan wel wat minder hoor okay
is dan 1 euro goed
Is goed hoor, of wil je de zender er ook bij?
gr Jurian
@hrrbs het spijt me maar met 1 set bedoelde hij 1 female en 1 maledus ik kan je niet voorzien.
je moet dus een JST female plug hebben
idderdaad, is die van jou ook helemaal af?Dan bestaat de kans alsnog dat ik als eerste vlieg![]()
Hallo allemaal,
De lader is doorgebrand enkan dus niet vliegen
Hebnu een turnigy acucel 6 bestelt, komt waarschijnlijk aanstaande week thuisbezorgd.
nog even geduld dus.
@jesper vnavond stuur ik mijn rekeningnr. sorry dat het zo lang duurde![]()