hehehe, je hebt me overtuigd!! :lol: maybe volgende maand ook maar eens proberen dan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heeft dit te maken met het toerental dat de rotor draait.Pever zei:Hij doet alleen heel vreemd.
Op het moment dat ik de goede hoogte heb bereikt en wil blijven hoveren gaat het hlicoptertje trillen en om zijn as draaien.
Geef ik weer wat meer gas vlieget hij goed maar dan gaat hij richting het plafond.
Peter-Jan zei:Volgens mij heeft dit te maken met het toerental dat de rotor draait.Pever zei:Hij doet alleen heel vreemd.
Op het moment dat ik de goede hoogte heb bereikt en wil blijven hoveren gaat het hlicoptertje trillen en om zijn as draaien.
Geef ik weer wat meer gas vlieget hij goed maar dan gaat hij richting het plafond.
De mijne doet dit ook.
Dit is een kwestie van de trim bijstellen bij laag toerental.
Maar dan heeft u wel weer kans dat ie bij hoogtoerental gaat draaien.
Pever zei:Peter-Jan zei:Volgens mij heeft dit te maken met het toerental dat de rotor draait.Pever zei:Hij doet alleen heel vreemd.
De mijne doet dit ook.
Ik heb het heliecoptertje uit elkaar gehaald en nu blijkt het van het motortje af te komen.
Dit motortje trilt bij een laag toerental.
Het is net of er twee pooltjes in te motor erkaar tegen werken en dat dit bij een hoog toerental verdwijnt.
Pjoeter zei:Pever zei:Peter-Jan zei:Volgens mij heeft dit te maken met het toerental dat de rotor draait.Pever zei:Hij doet alleen heel vreemd.
De mijne doet dit ook.
Ik heb het heliecoptertje uit elkaar gehaald en nu blijkt het van het motortje af te komen.
Dit motortje trilt bij een laag toerental.
Het is net of er twee pooltjes in te motor erkaar tegen werken en dat dit bij een hoog toerental verdwijnt.
Als je hem niet al te veel beschadigt hebt, zou ik hem gewoon retour brengen.
Niet al te veel poespas aan doen en zorgen dat je gewoon een "goed vliegend" exemplaar krijgt.
T800 zei:En ik heb een aansluiting voor m,n utlimat gemaakt met de dripper zo dat ik dat ding net als m,n x-twin niet meer oplaad via het kastje.
Scheelt bakken met batterijen en door die dripper worden ze optimaal geladen,.ik kan bijna 10 min vliegen met de picooz![]()
Z900 zei:1. Wat is een dripper?
2. Zit de LiPO van de PicooZ rechtstreeks op het connectortje (zijkant) aangesloten?