Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is al 'tig keer voorbij gekomen, maar vooruit dan maar weer: http://www.xufo-shop.de/sess/utn;js...ROTOR+Ersatzteile/product_overview.shopscriptornithos zei:weet iemand waar je reserve props/rotorbladen kunt kopen?
Ja ja... :roll: Uhhh, geen idee wat het is. Ik ken wel bladerdeeg....paul manshande zei:bladerrotor heel voorzichtig buigen.
Ongetwijfeld, als maar 'ie niet valt beneden naar... (even een koekje van eigen deeg)paul manshande zei:gaat veel beter vliegen, ook sneller omhoog gaat.
Bruno van Hoek zei:Ja ja... :roll: Uhhh, geen idee wat het is. Ik ken wel bladerdeeg....paul manshande zei:bladerrotor heel voorzichtig buigen.
Ongetwijfeld, als maar 'ie niet valt beneden naar... (even een koekje van eigen deeg)paul manshande zei:gaat veel beter vliegen, ook sneller omhoog gaat.
Kun je in het vervolg wat begrijpelijker (gewoon nederlands is goed genoeg) schrijven?
weet je ook hoe ik het kan oplossen want als ik weer naar de intertoys moet fietsen ben ik weer een uur kwijt.Z900 zei:had ik ook soms last van -> stekkerje slecht contact (bij mij toch)
mvg, Z
Dat is op zijn zachtst gezegd pijnlijk....Smurfie zei:Tjonge jonge hoe oud zijn we?? 53???
Ooit wel eens van het woord RESPECT gehoord.
Als je namelijk beter leest op het forum weet je dat Paul doof is.
Ik vind het geweldig dat hij het probeerd op het forum.
Ik zie ook wel dat hij niet alles tikt zoals het zou moeten maar je begrijpt vast wel wat hij bedoeld of niet? :evil:
Ik kijk regelmatig op dit forum maar reageer nooit vind het gewoon leuk om te lezen, maar nu moest ik gewoon even reageren.
Ik heb alleen een probleem met degenen die daar niet door gehinderd worden en er toch een zootje van maken. Maar dat afreageren op degenen die er echt niks aan kunnen doen kan inderdaad niet.....Smurfie zei:Ik ben geen ster in Nederlands daar is verder geen bijzondere reden voor. De een is er goed in de ander niet.
Maar ik denk dat iedereen zijn best doet om iets in begrijpelijk nederlands op het forum te zetten.
En er zijn mensen die iets hebben waardoor zij dingen op een andere manier lezen of schrijven.
Dat kan b.v. zijn door doofheid, woordblindheid of dyslectie.
Je begrijpt hoe dom ik mezelf daardoor achteraf voel. Dat ik het nog niet eens in de gaten had....Smurfie zei:Ik heb er op mijn werk en in mijn omgeving veel mee te maken waardoor ik weet dat dit drempels geeft bij deze mensen.
Daarom vind ik het knap van deze mensen dat ze tikken op zo iets openbaars als een forum, en dit is ook goed omdat hun taal ontwikkeling hierdoor vooruit zal gaan.
Ook weet ik dat sommige kunnen afhaken en de moed opgeven na zo'n reactie als u hebt gegeven, ook als was het achteraf niet zo bedoeld.
Zeg dat wel... Ik ben, na me door enkele moeilijk leesbare posts te hebben heengeworsteld, ook geen objectieve waarnemer meer. En die felheid slaat inderdaad nergens meer op...Smurfie zei:Daarom reageerde ik zo fel, misschien ook niet zo netjes maar ik denk dat mijn punt duidelijk is.
Je kan en mag iemand aanspreken over tikfouten of de manier waarop iemand iets schrijft, het gaat er alleen om de manier waarop.
Zeker, ik heb ook Paul nog een persoonlijk bericht gestuurd.Smurfie zei:Ik denk dat we alle twee ons zegje zo hebben gedaan, en dat is goed dat maakt dingen duidelijk.
Dus ik hoop dat u het er mee eens bent dat we nu weer kunnen tikken en lezen over modelbouw.