Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
wie heeft er informatie over sinnemae hydrauliek?? vooral de cilinders zoek ik de afmetingen van, hij is zelf momenteel niet echt aanwezig.
misschien dat iemand op het forum het op wilt meten
bij voorbaat dank
alle cilinders van sinnema hebben een diameter van 16 mm.,de lengte speelt geen rol want je kunt ze zelf op lengte makenStond ook juist op het punt hem te bellen.
Ik wil over 2 weken een paar cilinder bij hem gaan ophalen.
Lengte maat is volgens mij 15 cm en die moet je zelf inkorten.
alle cilinders van sinnema hebben een diameter van 16 mm.,de lengte speelt geen rol want je kunt ze zelf op lengte maken
nog even een aanvulling hierop.Ik dacht dat de zuiger 12mm was. Die ik in Bemmel gezien heb waren zeker geen 16mm.
Of bedoel je met 16mm de buiten diameter van de kap die je erop schroeft.
heb even verkeerd gekeken,ik betaalde voor 3 cilinders € 140,--Ik dacht dat de zuiger 12mm was. Die ik in Bemmel gezien heb waren zeker geen 16mm.
Of bedoel je met 16mm de buiten diameter van de kap die je erop schroeft.
nog even een aanvulling hierop.
ik wilde graag een kleinere diameter maar deze maakte hij niet.de prijs per cilinder is €.140,00
dit houdt voor mij ook in dat ze afvallen.
puur omdat ik al 8mm op schaal nodig heb en dit ook echt wel nodig heb voor de sterkte van de cilinders mijn hele model komt er op te staan.. dan is 4mm zo krom. 10kg de cilinder + hijsgewicht.
niet de juiste afmetingen helaas.\
wordt toch zelf aanprutsen![]()
de cilinders die in mijn bezit zijn hebben een buiten diameter van 16 mm.
diameter voet en kap 19 mm.
as dikte 4 mm.
zuiger zonder afdichtings ringen 14 mm.
deze heb ik persoonlijk gehaald in joure,toen maakte hij alleen
een maat diameter, de lengte kan men zelf bepalen door het inkorten
van de cilinder en as.