SJ4000 Topic

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door MulticopterX, 21 sep 2014.

  1. Ron68

    Ron68

    Lid geworden:
    5 feb 2015
    Berichten:
    133
    Locatie:
    Capelle aan den ijssel
    Dat verhaal van die gimbal spreekt mij wel aan. Ik heb de mijne gisteren binnen gehad. Geweldig ding in eerste instantie. Zo blij als een kind. Uiteraard alles geprobeerd. Echter de koppeling met iphone en ipad werkte niet. Hij gaf aan FW UPDATE. Ik had er al een versie van febr 2015 op staan, maar dacht laat ik het maar proberen. Ik weet niet welke firmware ik erop had geknald maar hij deed niks meer. Lekker zo 's avonds laat voor het slapen gaan. Hij zou en moest weer gaan werken voor het slapen gaan al moest ik er heel de nacht mee doorgaan. Na ongeveer 2 uur gevloek en gekloot vond ik op een Duitse site iemand met de oplossing. Via dropbox kon ik de goede en nieuwste firmware downloaden en installeren. Nu werkt hij weer met een nieuwere firmware erop van maart 2015. Dus mensen let aub op met upgraden. Ohja, de koppeling met iPhones en ipad doet het nu ook. Maar snel mijn eerste filmpje maken. Mochten er mensen interesse hebben in mijn firmware laat het maar weten.
    Ik heb er nu G20150306V01 op staan
     
  2. Dflyer

    Dflyer

    Lid geworden:
    6 dec 2004
    Berichten:
    1.050
    Locatie:
    Loppem (BE)
    Kan er iemand vertellen als je de AV OUT kabel gebruikt bij de SJ4000 voor FPV, neemt de camera dan ook gelijk de beelden op op de SD-card ?

    Grtz,
    Dirk
     
  3. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoi Dirk,

    De sj4000 kan inderdaad gelijktijdig video out geven en in full hd opnemen op de sd kaart.
     
  4. Dflyer

    Dflyer

    Lid geworden:
    6 dec 2004
    Berichten:
    1.050
    Locatie:
    Loppem (BE)
    Super Maarten, bedankt voor het antwoord !

    Grtz,
    Dirk
     
  5. et1961

    et1961

    Lid geworden:
    2 sep 2011
    Berichten:
    195
    Locatie:
    MIDDELBURG
    Je moet de camera wel op TV out zetten en natuurlijk op record!
     
  6. bob11180

    bob11180

    Lid geworden:
    10 feb 2010
    Berichten:
    55
    Hoi,

    ff een vraagje, heb mijn sj4000 aan de boscam ts351 gehangen, en gebruik als rx mijn v666 schermpje,

    de sj4000 op tv out gezet, schermpje werd ook zwart.
    de boscam heeft power, op kanaal 8 gezet wat overeenkomt met het v666 schermpje (beide mogelijkheden geprobeerd, in de zin van de switches een keer allemaal anders om gezet)
    gebruik mini usb kabel met zwart uiterst rechts en dan geel op 3 (geteld vanaf rechts)
    en....

    'no signal' zegt mijn schermpje, mis ik ergens iets ????


    graag advies,

    grs
     
  7. ronald123456789

    ronald123456789

    Lid geworden:
    27 jul 2010
    Berichten:
    124
    Locatie:
    groningen
    Je kan nakijken of ze de zelfde frequentie hebben kan bijvoorbeeld zijn dat je andere kanalen moet gebruiken.
    Gr ronald
     
  8. bob11180

    bob11180

    Lid geworden:
    10 feb 2010
    Berichten:
    55
    het schermpje heeft maar 1 vast kanaal,

    denk toch dat het het schermpje is, als het aanstaat en ik 'sla' er aan de achterkant beetje op (zachtjes) dn komt er af en toe wel (slecht ) signaal binnen,
    denk iets niet helemaal lekker in de vrx van het schermpje, kan niks los zien zitten ofzo... gewoon pech denk ik...
     
  9. Jonasz

    Jonasz

    Lid geworden:
    7 jul 2009
    Berichten:
    393
    Locatie:
    Halen (Belgiƫ)
  10. et1961

    et1961

    Lid geworden:
    2 sep 2011
    Berichten:
    195
    Locatie:
    MIDDELBURG
    Is waarschijnlijk geen originele SJcam! Vermoedelijk een cloon, kwaliteit is mogelijk minder dan die van de SJcam's.
     
  11. Jonasz

    Jonasz

    Lid geworden:
    7 jul 2009
    Berichten:
    393
    Locatie:
    Halen (Belgiƫ)
    Ja zoiets vermoedde ik ook al, ik zou het willen kopen als kerstcadeau, maar ik wil natuurlijk geen rommel als cadeau geven.
     

Deel Deze Pagina