YOEHOE, hij is binnen

11 dagen van bestelling tot levering, lang niet slecht lijkt me.
Ziet er op eerste zicht een prima heli uit voor geen geld. Onderdelen lijken stevig en van prima kwaliteit, alles van carbon of aluminium. Canopy is van composiet, niet van gewoon plastiek.
zo komt het uit de doos :
Een beetje meer in detail:
de blades en kleine onderdelen
de fiberglass canopy, vrij zwaar, maar wel vrij stevig. Dient natuurlijk nog een beetje kleur gegeven te worden
60 ampere ESC bijgeleverd. De handleiding ervan lijkt verdacht veel op die van hobbywing esc's. Ik vermoed dat dit een geherlabelde H-wing 60 amp esc is. Ik moet nog testen of deze esc een bec heeft. Volgens de handleiding wel, maar de handleiding is ook voor een 'guard' type esc (met bewaking van individuele cel voltages) en deze connector zit in elk geval niet op de geleverde esc. Ik vermoed dus dat het een gewone 60 amp (sword of pentium) esc is van H-wing.
edit : Esc heeft wel degelijk een bec. Opstart tonen en programmering is hetzelfde als bij mijn OEMRC 25A escs (ook herlabelde H-wings). Deze 60A speelt ook wel een deuntje na de opstarttonen (hij speelt dus echt een bekend melodietje he, maf gewoon, volgens handleiding kan je met een programming card kiezen uit 15 melodietjes :lol: )
Een flink uit de kluiten gewassen outrunner met geïntergreerde koelfan zit ook in het pakket. KV zou rond de 1000 moeten zijn en 850W (de upgrade motor is 1000W). Zou voorlopig ruim voldoende moeten zijn want ik kan toch nog geen 3D. Als ik wat kan rondvliegen ben ik al heel tevreden.
De kop : zal moeten gecontroleerd worden of er overal locktite aan de schroefjes zit. Er zit in elk geval een flesje 'screw glue' bij de set.
Body : het frame geeft een zeer stevige indruk voor zover ik dat als leek kan beoordelen.
quick and dirty assembly : om eens te zien hoe het geheel eruit gaat zien :