@Erwin, leuk om te lezen dat die funfighters je zoveel fun geven. maar je laat je andere kisten nu toch niet staan hé? want ik lees je verhalen over al die andere kisten ook graag hoor. Ikzelf zou niet zo snel een hele serie van de zelfde soort kistjes kopen, ik vindt het juist leuk om met veel verschillende soorten vliegtuigen met hun eigen vliegeigenschappen te vliegen.
Ik heb tot nu toe nog geen kans gehad om mijn rarebeer met de nieuwe setup te vliegen, zie het niet zo zitten om met harde wind te vliegen. hopelijk gaat de wind vanavond een beetje liggen, lekker rustig vliegen tijdens het voetballen
Verder ga ik er ook een paar standaard 4s packjes bij bestellen ben namelijk erg benieuwd naar het verschil met de nano packjes. Jammer genoeg heb ik ook de eerste schade opgelopen tijdens het knutselen aan de rarebear, met het aan solderen van 3,5mm connectoren aan de motordraden, de bout een beetje te dicht bij de cowl gehouden waardoor die aan de bovenkant nu aardig vervormd is :-( gelukkig heb ik dit kistje niet gekocht voor de mooiigheid maar om mee te knallen.
Goed weekend,
Hans
Ik heb tot nu toe nog geen kans gehad om mijn rarebeer met de nieuwe setup te vliegen, zie het niet zo zitten om met harde wind te vliegen. hopelijk gaat de wind vanavond een beetje liggen, lekker rustig vliegen tijdens het voetballen

Goed weekend,
Hans