De wiebelende Fox was de 4 meter Fox van Bertus.
Bertus had het nogal naar zijn zin en aangezien hij geen staart heeft moet hij met zijn model kwispelen.
Jan ik kan de kwispelende fox piloot een beetje
Hij wilde rollen maar vond de uitslag van het rolroer te klein om door te zetten.
Hij vind het saai om achter een sleper te hangen met veel vermogen en zoekt dan andere uitdagingen.
Je zal hem altijd als hij de kans krijgt achter een kleine sleper zien hangen.
Dat geeft de zwakkere slepers meer vertrouwen zegt hij.
Hij heeft mij ook verteld dat hij in de toekomst niet of nauwelijks meer naar meetings zal gaan.
Dus zowel zijn piper als sleepkist als zijn fox zullen bijna uitsluitend op zijn club aan het werk zijn.
De eerste associatie welke gemaakt wordt is inderdaad in de richting van het Duracel konijn hoe Bertus vol energie van links naar rechts stuiterde en zonder hulpmiddelen kon hij ruim boven het geluid van de benzineslepers uit komen.

Echter niets van dit alles in het negatieve uiteraard, de tijd voor duidelijke uitleg, het geduld welke hij met mij had (totale sleep-maagd) was lovenswaardig (en vandaar dat ik hem eerder even in het bijzonder noemde en dus niet om de andere slepers op enigerlei wijze tekort te doen) !

Zoals GJ ook eerder noemde was er deze meeting dus ruimte en aandacht van beginner tot profi om het zo maar te stellen.
Afdeling logjes:
Afgezet op een keurige 296 meter hoogte, niet in de No-Fly zone geweest of boven de boerderij.
Helemaal volgens de voorschriften en bewijsbaar