Sleeptreffen 6 oktober.

Waar blijven de filmpjes (tandenknarsend, ongeduldig, zit al klaar met chippies op de bank).
Wij willen filmpjes!!!!!!;)
Ik dacht vanavond even 'iets snels' in elkaar te fietsen, maar bij het bekijken van de beelden zie ik zoveel mooi materiaal dat hier een serieus filmpje van moet komen. Probleem: ik moet nog 3 dagen werken :-|.
Het kan een paar dagen duren, maar er komt iets moois aan!

En wat dacht je van het moment dat Arjan een zwever opvingt vanuit de lucht... Ik hoor 'm nog roepen ''ik heb hem!!!''...

op een gegeven moment liet ik hem maar voor wat het was tot ie weer over het veld gesleept werd.. want ik zag echt niet meer hoe dat geval nu er achter zat :schrik:

Ik heb er smakelijk om gelachen...

Een gifgroene en een donkerblauwe...ja, die zijn van mij :rolleyes:

Yep dat zijn ze. Komt goed Arjan...

Raymond...heb je je examenvluchten nog kunnen doen?

Raymond is geslaag, net zoals ik de dag ervoor...

Ik heb overigens het bestuur net aan de telefoon gehad. We hebben een go voor 2014...!!!

En nog een mededeling.
Ik had net contact met Ariel en die doen het volgend jaar.

Dus even met de voorzitter van mijn club in Dalfsen gebeld.

We kunnen daar terecht op 9 November met een uitloop naar 16 november.

Hier staat het draadje:
Dus... inschrijven mannen!!
[197703] electrosleep-meeting-9-november-dalfsen

P.S. Nu gaat Gerben wel Nico zijn Swift hoger krijgen dan zo'n 100 meter.

GJ

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen,

Wat een topdag!! Douglas, bedankt voor het idee en de organisatie van de meeting.
Heren slepers, het is goed dat jullie bestaan, anders hadden wij zweverpiloten een levensgroot probleem om onze modellen veilig naar boven te krijgen.
In het bijzonder mijn dank aan de Funcub-piloot die op een geweldige manier voor mijn ASK-tje, 60g en geen 72g ;-)) de eerste sleeps verzorgde, veel langzamer had de Funcub denk ik niet kunnen vliegen zonder te stallen.
Veel moois gezien en uiteraard ook veel gelachen, iedereen bedankt voor een ontzettend gezellige dag.

Groet,
Alfred

Monteren gaat toch wel vlot. Het is dat ik naar mijn bedje moet voor weer een vroege vlucht morgen, maar morgen eind van de middag staat er iets online.

Ahhh, ik trek het niet meer.
De spanning wordt te hoog, met vierkante ogen zit ik te wachten op de eerste beelden van de montages!
Ik zit al aan de nicotine kauwgum, anti sleep pleisters, electro blokkers.

Ik denk dat ik maar even de auto af laat slepen, dan heb ik in ieder geval weer een sleepje gezien...

GJ

Ik dacht vanavond even 'iets snels' in elkaar te fietsen, maar bij het bekijken van de beelden zie ik zoveel mooi materiaal dat hier een serieus filmpje van moet komen. Probleem: ik moet nog 3 dagen werken :-|.
Het kan een paar dagen duren, maar er komt iets moois aan!

Zonder muziek vind ik het, het mooiste dan hoor je de rust van het electro slepen.
En daar doen we het tenslotte voor.

Gewoon alles op youtube kwakken wij kijken wel.

Ik ben net voor het eerst weer wezen joggen, morgen heel de dag spierpijn dan kan ik lekker sleepmeeting kijken:yes::yes::yes:

Op de terugweg heb ik schade opgelopen aan de Mentor. Een korte noodstop zorgde dat de lood-accu die achter de Mentor stond naar voren schoof en het hoogteroer flink beschadigde. Dat wordt waarschijnlijk aan balsa roer.

Ik heb nog een gebruikt reserve stabilo en kielvlak liggen voor een Mentor van MPX, kun je komen ophalen als je in de buurt van Sittard bent.

Theo, ik zal volgende week wel bij jou in de buurt aan het werk zijn.
Als Raymond het wil dan kan ik het wel bij je oppikken.

GJ

@ Bertus

Remklep bleef hangen omdat ik 'm tekort had afgesteld, normaal vergrendeld deze netjes.
Foutje bedankt, gebeurt natuurlijk net als je een filmpje aan het maken bent :D

@ Bertus

Remklep bleef hangen omdat ik 'm tekort had afgesteld, normaal vergrendeld deze netjes.
Foutje bedankt, gebeurt natuurlijk net als je een filmpje aan het maken bent :D

Oké, toch handig die camera's.
Zo kon ik ziet hoe mijn sleeplijn vast bleef zitten.

verstuurd met mijn mobiel

Zonder muziek vind ik het, het mooiste dan hoor je de rust van het electro slepen.
...
Gewoon alles op youtube kwakken wij kijken wel.
Zonder muziek? Neuh.... Het geluid van de slepers blijft hoorbaar.
En gewoon kale beelden op youtube kwakken? Dachutniet!
Ik heb nog een gebruikt reserve stabilo en kielvlak liggen voor een Mentor van MPX, kun je komen ophalen als je in de buurt van Sittard bent.
Theo, bedankt voor het aanbod. Maar ik denk dat ik gewoon een balsa hoogteroer erachter plak met wat CA scharnieren. Geen zin om het goed gelijmde stabilo en kielvlak los te gaan halen.

Arjan, excuses voor het niet beantwoorden van je vraag. Maar zoals Douglas al zei heb ik het examen gedaan en heb ik na al die jaren illegaal Boeing vliegen (de kleine dan, de grote gebeurt wel legaal!) nu officieel mijn motorbrevet binnen.
Even een vluchtje met de grote doen, daarna plak ik de rest van het filmpje in elkaar en gaat het (met muziek) naar jouwbuis.

Pfff, hij is aan het renderen, maar dat duurt erg lang. Daarna nog uploaden. Nog een uurtje??

Back