Hoi Bertus,
Ik heb het draadje met veel plezier gevolgd, mooi dat er zo in het naseizoen nog wat te gebeuren valt!
Ik volg het slepen met E-power ook erg goed, wie weet komen er in de toekomst meer mogelijkheden zodat je ook grotere bakken omhoog krijgt en dat vaker als één keer kunt doen.
Vwb BIGGS: we streven het vliegen na met de GROTERE (BIG) zwevers, dus daar ligt onze focus. Op geen enkele manier vind ik het vliegen met kleinere zwevers echter "minder" dan dat we bij BIGGS doen. Het is gewoon een andere doelgroep. Zoals je weet hebben we dus binnen BIGGS ook geen minimum spanwijdte of zoiets, om iedereen in de gelegenheid te stellen te beginnen met wat kleiners. Veel BIGGSers groeien in de loop der jaren naar wat groters toe.
Ik vlieg zelf, oa op de helling, met zwevertjes van 120cm spanwijdte, ik heb 2 Easygliders, twee vliegende vleugels, en we hebben er héél veel plezier mee. Ik kon vandaag helaas niet komen ivm de verhuizing van schoonpapa naar een bejaardenhuis, anders was ik zéker gekomen!
Wat ik erg leuk vindt is te lezen dat jullie onderling een zelfde sfeer voelen als we ook op de BIGGS meetings hebben, gewoon lekker met een aantal gelijkgestemden een daggie relaxt vliegen.
Misschien kan ik naar Kennemerland komen...
Bertus, nogmaals bedankt voor het organiseren, ik weet dat het jou vanwege je beperkingen, een enorme strot energie en stress gekost moet hebben, ik neem daar mijn petje voor af!