slotje er op loopt uit de hand zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
euuuuuuuuuuuu,gosh laat nu net de batterij van de camera leeg zijn.Dat is nu jammer.Maar geloof me nu maar .Mijn DFS Reiher heeft een span van 4 meter.Was volgens de verkoper prima geschikt voor in de woonkamer.En in de bouwbeschrijving stond nergens dat hij niet voor binnenshuis geschikt was.En ik heb geen kat,dus wat kan me gebeuren?

Neuuuuu,gaat goed komen met dat aquarium.Mijn recreatieplas ligt links achter de televisie,naast de ligweide.Ik lier mijn kisten alleen maar op aan de voorzijde van de woonkamer

wat een leuk topic een beginner die een fout maakt en het op de fabrikant/winkel afschuift;) nou sorry hoor maar mijn logo ging ook met de 3de vlucht de grond in door het falen van de esc (verkeerde connectoren) maar wat denk je als ik naar fast-lad heen stap wat ze gaan zeggen?

wat een leuk topic een beginner die een fout maakt en het op de fabrikant/winkel afschuift;) nou sorry hoor maar mijn logo ging ook met de 3de vlucht de grond in door het falen van de esc (verkeerde connectoren) maar wat denk je als ik naar fast-lad heen stap wat ze gaan zeggen?
Dit topic is alleen maar uit de hand gelopen door de reacties van de topicstarter.
Iedereen die reageerde werd voor rotte vis uitgemaakt.
Dat moet je niet doen an al helemaal niet zonder de emoticons te gebruiken.:)

zekerssssss.:):p:D:rolleyes::eek::pim::Fade-color:rolling:Jaja ik heb begrepen dat je flink de emo´s moet gebruiken:teacher::thumbsup:

:rolleyes: Vergeet dan niet om tijdens het nachtvliegen je vriendin in een andere kamer te bewaren

Nu je het zegt, heb vandaag geen tijd gehad om te vliegen dus ik zal even men kds in de living vliegen ! FF op de kop vliegen enzo, een landing op het plafond maken :p Zal me kat wel even onder de tafel verstoppen :D

We gaan er nu wel een eind aan breien Heren ;)
Ik verplaats deze naar de Pilotmess en er gaat een slotje op.
Genoeg gedold nu.

Groetjes Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back