H
hunterduck
Guest
Ik heb deze motor ook besteld,maar hoe heb jij de jouwe bevestigd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hunterduck zei:Ik heb deze motor ook besteld,maar hoe heb jij de jouwe bevestigd?
hunterduck zei:Vandaag heb ik eindelijk terug kunnen gaan vliegen,eindelijk eens geen wind of regen :evil:
Vlieg nu met de nieuwe motor van rc technics en heb er een lipo van 2600 mAh ingestopt
Vliegt een gans stuk beter,klimt dubbel zo rap naar de begeerde hoogte van waaruit we kunnen vertrekken voor een rustige zweefvlucht
Heb hem de eerste keer gevlogen met de flycamone eronder,had wel een foutje:zat heel hoog en ver om iets bepaald te gaan filmen een keer met de ogen knipperen en weg was hij 8O gewoon verdwenen men kameraad vond hem echter ook niet meer,alles los en wachten,na ongeveer 10 a15sec zagen we hem terug hij ging verticaal naar beneden 8) ,door het grote oppervlak was hij nu terug zichtbaar,vlug recht gezet en toch maar wat dichter blijven.
Het enige wat ik nog moet veranderen is het zwaartepunt,ligt iets te ver naar voren,doordat ik niet meer kan schuiven met de componenten zal ik een stukje lood in de staart moeten aanbrengen
Voor de rest prima zweefmachien
hunterduck zei:Bij mij ligt het zwaartepunt ook op die afstand,heb vandaag terug gevlogen met het zwaartepunt exact uitgepast
Doch het is nog niet perfect,als ik volgas geef gaat ie veel te stijl omhoog en valt dood,trim ik hem uit bij volgas dan komt het probleem dat als ik wil zweven en de motor afzet hij omlaag duikt,dus moet ik terug uittrimmen om hem vlak te zetten.
Vervelend gedoe,waarschijnlijk moet de motor meer omlaag gericht worden maar dit is niet zo simpel,hij staat nochthans op het originele motorschot,anders de schroeven terug los en bovenaan een paar rondsels ertussen steken
Ook had ik tijdens mijn vlucht last dat ie altijd naar links wou,bij het landen zag ik dat er een sticker was losgekomen en die fungeerde natuurlijk als derde aileron :roll:
Dus,weg met die prutsstickers,ga proberen mijn motor wat meer downthrust te geven en terug proberen
Vlieg met edf,acro,warbird en wou eens iets relaxer,blijkt verdorie dat het zweefgedoe toch nog zo simpel niet is :evil: