Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Karsten, dat je met 4 accu's van 7Amp. gekoppeld 28Amp. krijgt ben ik nog niet van overtuigd gezien dat je altijd verlies heb.
maar dat kommentaar laat ik liever aan echte vonkentrekkers (elctriciens) over!!
Brandaris
Jaah maar dat lijkt me niet van een vooruitgaande beweging door het water.. eerder door slingeren van de boot ofzo
de Tamara lag voorop vast en de Tamara 2 achter. doordat we niet volaan draade (accu's sparen) zie je geen kringentjes. toch gingen we echt vooruit. ik zal een filmpje op you tube zetten en vervolgens hier proberen neer te zetten.
Maurice (kapitein tamara 2)
de Tamara lag voorop vast en de Tamara 2 achter. doordat we niet volaan draade (accu's sparen) zie je geen kringentjes. toch gingen we echt vooruit. ik zal een filmpje op you tube zetten en vervolgens hier proberen neer te zetten.
Maurice (kapitein tamara 2)
Hoi Kars ik hoop dat je een fijne vakantie heb gehad?
Nu zeker weer on topic ??
groeten, Brandaris
Even gebruiker "Corrien" via de PB benaderen, repareerd o.a. voor Robbeik wil een schakelaar er op zetten maar heb geen flauw idee hoe dat moet en hoe dat allemaal aangesloten moet worden...
Jullie misschien wel?
ik heb een Terra Top zender 40 Mhz en de FFMS denk ik
Even gebruiker "Corrien" via de PB benaderen, repareerd o.a. voor Robbe
Volgens mij mag daar de machinekamer ook opgeruimd worden....