Smit Lloyd 109!!

• Topicstarter Topicstarter Bugsier3_karsten
  • Startdatum Startdatum
Karsten, dat je met 4 accu's van 7Amp. gekoppeld 28Amp. krijgt ben ik nog niet van overtuigd gezien dat je altijd verlies heb.

maar dat kommentaar laat ik liever aan echte vonkentrekkers (elctriciens) over!!

Brandaris

Karsten, dat je met 4 accu's van 7Amp. gekoppeld 28Amp. krijgt ben ik nog niet van overtuigd gezien dat je altijd verlies heb.

maar dat kommentaar laat ik liever aan echte vonkentrekkers (elctriciens) over!!

Brandaris

weet je wat ik doe
ik laat het wel gewoon zo en dan koop ik wel een 12Volt 24 Ah. accu dat is alleen wel even at veel cwa geld want hij kost dan ffies 74,99
bij conrad.

of weet iemand nog iets goedkoper´s

Mvg,
karsten

Jaah maar dat lijkt me niet van een vooruitgaande beweging door het water.. eerder door slingeren van de boot ofzo

de Tamara lag voorop vast en de Tamara 2 achter. doordat we niet volaan draade (accu's sparen) zie je geen kringentjes. toch gingen we echt vooruit. ik zal een filmpje op you tube zetten en vervolgens hier proberen neer te zetten.

Maurice (kapitein tamara 2 :P)

de Tamara lag voorop vast en de Tamara 2 achter. doordat we niet volaan draade (accu's sparen) zie je geen kringentjes. toch gingen we echt vooruit. ik zal een filmpje op you tube zetten en vervolgens hier proberen neer te zetten.

Ja ja doe maar even ik wil wel even weten of je hem hier kan plaatsen.....

Haha als het maatje van Armando spreekt dan geloof ik het wel ;):p

Heey

Hoi allemaal

ik ben toch weer eigenwijs geweest en heb de geleidingsknopjes er toch weer opgezet

Als ik bijvoorbeeld als achterboot wil en ik wil er niet dwars achterkomen te vallen
dan haal ik hem door het sleepoog heen en dan kan ik niet dwarsvallen.

waardoor ik dus meer inzetbaar want ik heb veel meer power op de schroeven staan.
....................................................................................

ik heb er ook een plaatje boven opgemaakt dat hij ook nooit klem komt te zitten

Mvg,
karsten

Spanje

Hallo mensen

ik ben net uit spanje vandaan en ga straks even me zelf update................
dus dat betekend alle topic´s ff door spitten....

Mvg,
Karsten

Laatst bewerkt door een moderator:
Update dan!!

Hallo medebouwers.................

Ik heb niet zo veel de laatste tijd gedaan maar ik ben natuurlijk lekker op vakantie geweest..
en heb voor de vakantie nog even zitten kloten maar ik ga deze week een Bolderkar halen
en die even lekker verbouwen...

deze is totaal uitelkaar te halen en zonder schroeven
ik zal hem dan in de schuur neer zetten en als ik dan ergens heen ga dan zet ik me boot er op en dan gaan met die banaan

Mvg,
karsten

Hoi Kars ik hoop dat je een fijne vakantie heb gehad?

Nu zeker weer on topic ??

groeten, Brandaris

Jep

ik zit nu een beetje stil want ik wacht eigenlijk op mijn bolderkar hij wordt zaterdag gebracht maar ben ook met mijn zender
bezig
ik wil een schakelaar er op zetten maar heb geen flauw idee hoe dat moet en hoe dat allemaal aangesloten moet worden...

Jullie misschien wel?

ik heb een Terra Top zender 40 Mhz en de FFMS denk ik

Volgens mij mag daar de machinekamer ook opgeruimd worden....

Ja dat heb je helemaal goed maar ja het ziet er wel leuk uit

ik ben al een beetje zenuwachtig maar ik moet nog 5 dagen wachten!!

lol

Maar voor de rest ik kan er zo mee varen het is de accu aansluiten en gaan met die banaan

heeft iemand nog een mooie oplossing om die draden een beetje weg te werken en misschien er ook een foto van?

ALVAST bedankt

Back