Smit Nederland

full

maar ff 1 kant van de romp zwart geverfd,even kijken hoe het uitpakt,maar ben er zelf wel tevreden over

Laatst bewerkt door een moderator:
full

naarmate mijn zoon er vandoor ging met de 1e gemaakte rubberboot,maar even een nieuwe gemaakt

Lekker bezig.

Heb je al een idee hoe je die gele bies gaat zetten?
Met verf of een strook gekleurd tape?
Ik wilde ook een bies zetten op mijn sleper, maar heb dat nog maar even uitgesteld.

Lekker bezig.

Heb je al een idee hoe je die gele bies gaat zetten?
Met verf of een strook gekleurd tape?
Ik wilde ook een bies zetten op mijn sleper, maar heb dat nog maar even uitgesteld.

die gele bies ga ik er gewoon opverven harm,afplaken,schuren en verven maar haha

gr alex

full
full

vanavond een steuntje voor de rubberboot gemaakt en geplaatst,en tevens de schoorstenen voorzien van een witte band waarop later de grijze letter komt

full

Ff kijken hoe t word het einde is wel in zicht nu.nog maar een paar kleine dingetjes

mooi,
ga nu niet overhaast te werk maar geef je verf de tijd om te drogen.;)
Zou zonde zijn mocht er nu nog wat mis gaan.

full

daar ik vanmorgen erg vroeg wakker was,maar begonnen met de slangen van de dekkraan,was een priegelwerk,maar ze zitten er op,nu alleen de haak en de tonnagestickers nog,en de dekkraan is klaar om geplaatst te worden

gr alex

Smit Nederland.

Alex, zit steeds met verbazing te kijken, mooi man.....

en ook naar je werkblad, ruim je steeds de werktafel op als je foto,s maakt..

Groet Theo.

Alex, zit steeds met verbazing te kijken, mooi man.....

en ook naar je werkblad, ruim je steeds de werktafel op als je foto,s maakt..

Groet Theo.

1 x in de week ruim ik werkblad op en stofzuig ik me werkblad,verder probeer ik altijd zo rustig en ordelijk mogelijk te werken,scheeld heel veel zoeken

gr alex

Back