Bedankt voor je antwoord. Ben reeds aan het zoeken gegaan naar aansluitbeschrijvingen, maar vind alleen enige documentatie bij de speedcontrols. Even voor alle duidelijkheid: Ik wil de 4-kanaals zender gebruiken die bij m'n heli geleverd is. Volgens de leverancier moet dat best kunnen. Vandaar dat ik nu een 35 MHz ontvanger heb (een frequentie die in Nedereland waarschijnlijk niet gebruikt mag worden voor schepen?). Daar zit alleen een stikker op, maar zegt mij nog niet genoeg. Heb de fabrikant van de zender reeds gemaild om meer informatie. Wacht daar nog op. Verder heb ik twee Speed 600 motoren van 8,4 V, twee servo's (zonder verdere beschrijving, een graupner boegschroef 7,2 V, een speedcontrol V40R voor de motoren en een speedcontrol V3r voor de boegschroef. Verder een waterpomp 12 V van graupner voor de waterkanonnen. Deze laatste zien er niet uit (passen dus totaal niet bij het model) die ik zeker ga vervangen. Blijft dus mijn vraag: Wie is bereid om mij op gang te helpen. Het schip is nog steeds helemaal open, dus ik kan nog overal bij.
Pim
Bonaire (Ned.Ant.)