sneeuwvliegen

22 dec 2010:
Vandaag effe gaan vliegen( ondanks de mist) niet met skiees maar met drijvers onder de FunCub
Een paar plaatjes,
PICT2244medium.jpg

PICT2256medium.jpg

PICT2258medium.jpg

dat viel niet mee vliegen en tegelijkertijd foto's maken
PICT2251medium.jpg

PICT2248medium.jpg

Dat was VANILLA ICE met "ice ice baby", ik had nog zo,n 90er jaren CD,tje liggen haha

Standaard heeft de F4 Wildcat een slechte 9x6 prop, er zit nu een Graupner CAM 10x6 op, iets meer power en hij trekt zelfs 2Amp MINDER bij volgas (was 17A, nu 15A)

Ben dik tevreden met de Wildcat, zelfs met wind vliegt ie goed, schijnt trouwens een van de best vliegende parkzone,s te zijn.

Mooi en leuk filmpje, ga steeds meer interesse krijgen in het fpv.

:offtopic:
Wat is dat voor chille muziek tijdens het filmpje?

Laatst bewerkt:
Dat was VANILLA ICE met "ice ice baby", ik had nog zo,n 90er jaren CD,tje liggen haha

Standaard heeft de F4 Wildcat een slechte 9x6 prop, er zit nu een Graupner CAM 10x6 op, iets meer power en hij trekt zelfs 2Amp MINDER bij volgas (was 17A, nu 15A)

Ben dik tevreden met de Wildcat, zelfs met wind vliegt ie goed, schijnt trouwens een van de best vliegende parkzone,s te zijn.

off-topic maar goed:

Ahahaha over die muziek, was eigenlijk bedoelde voor het filmpje boven jou, mijn fout :p Wie niet VANILLA ICE met "ice ice baby" herkent heeft in de jaren 90 onder een steen geleefd!

Maar over de parkzone, ik zelf vlieg met de corsair van PZ en idd zijn het super vliegende foamy's maar was even nieuwsgierig naar je prop keuze. De wildcat heeft de zelfde motor alleen lichtere regelaar van 18A.(wat ik nog steeds niet snap)

Ik zelf heb verschillende props getest, en vind de Master Airscrew 10X8 het fijnst vliegen, hij trekt dan 19/20 Amp.

Hier nog een filmpje die ik gister heb gemaakt tijdens het sneeuwvliegen.

Echt heel gaaf en mooi FPV filmpje, ga steeds meer interesse krijgen na zulke filmpjes in het fpv.

:offtopic:
Wat is dat voor chille muziek tijdens het filmpje?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, schitterend filmpje, lijkt wel of ie met zo,n Hexacopter Drone is opgenomen...

ps Bedankt voor de tip, hierbij alvast fijne Feestdagen :) en ik ga zeker zo,n Master airscrew 10x8(of x7) proberen,

Ik heb vorige week skies gemaakt voor mijn Mentor. Als ik hier wat foto's en filmpjes zie hadden mijn skies mogelijk best wat kleiner gekund, maar het functioneert prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back