R
Ron4you
Guest
Hoi
Ik zie steeds de filmpjes van de Traxxas en de Savage bv, wat ik mooi vind is hoe snel ze vanuit stilstand weg zijn.
Moet een nitro 1\10 toerwagen er ook zo vlot vandoor gaan? Mijn auto blijft een beetje wachten op iets meer toeren en gaat dan pas, moet ik nu in de koppeling die schroef met veer strakker of losser zetten om sneller op te trekken? Ben nu klaar met inrijden van het blokje en wil nu wat meer "spice" in de auto, dus lekker vlot weg en wat vroeger schakelen.
Ik heb de stelschroeven in de 2 bak nu 6.5 slagen open gezet (bouwhandleiding zegt 5) maar hij mag van mij nog wel iets sneller schakelen, ik vind alleen de speling die nu tussen de 2 schoentjes zit al behoorlijk...moet ik behalve die 2 stelschroeven ook de 2 imbusbouten met een kogel ervoor aantrekken zodat er een bepaalde opening tussen de schoentjes blijft? Met het standaard instelling moet ik die imbus aandraaien totdat er een heel licht spleetje tussen de blokjes zit.
Het gaat trouwens om de HPI R40..
Bedankt alvast!
Grt, Ron
Ik zie steeds de filmpjes van de Traxxas en de Savage bv, wat ik mooi vind is hoe snel ze vanuit stilstand weg zijn.
Moet een nitro 1\10 toerwagen er ook zo vlot vandoor gaan? Mijn auto blijft een beetje wachten op iets meer toeren en gaat dan pas, moet ik nu in de koppeling die schroef met veer strakker of losser zetten om sneller op te trekken? Ben nu klaar met inrijden van het blokje en wil nu wat meer "spice" in de auto, dus lekker vlot weg en wat vroeger schakelen.
Ik heb de stelschroeven in de 2 bak nu 6.5 slagen open gezet (bouwhandleiding zegt 5) maar hij mag van mij nog wel iets sneller schakelen, ik vind alleen de speling die nu tussen de 2 schoentjes zit al behoorlijk...moet ik behalve die 2 stelschroeven ook de 2 imbusbouten met een kogel ervoor aantrekken zodat er een bepaalde opening tussen de schoentjes blijft? Met het standaard instelling moet ik die imbus aandraaien totdat er een heel licht spleetje tussen de blokjes zit.
Het gaat trouwens om de HPI R40..
Bedankt alvast!
Grt, Ron