Klamath 2 jan 2010 #161 bricks zei: Echte snelheid meet je maar op één manier. Rondetijden. Klik om te vergroten... nou, zeg dat maar tegen de lui die de flitskasten in het verkeer opstellen. Laatst bewerkt: 2 jan 2010
bricks zei: Echte snelheid meet je maar op één manier. Rondetijden. Klik om te vergroten... nou, zeg dat maar tegen de lui die de flitskasten in het verkeer opstellen.
GDV-Maxx 3 jan 2010 #162 bricks zei: Echte snelheid meet je maar op één manier. Rondetijden. Klik om te vergroten... Daar toon je je eigen rijkunsten en het rijgedrag van je auto, als je echte snelheid wil zien moet je rechtdoor gaan
bricks zei: Echte snelheid meet je maar op één manier. Rondetijden. Klik om te vergroten... Daar toon je je eigen rijkunsten en het rijgedrag van je auto, als je echte snelheid wil zien moet je rechtdoor gaan
Nard Cox Forum veteraan 3 jan 2010 #163 @ DeeJay, ik heb het destijds gedaan met Mashers die ik niet helemaal naar tevredenheid had gelijmd, werkte perfect. @ Klamath, haha dat is een goede (heb zelf nog nooit een boete gehad met een wagen).
@ DeeJay, ik heb het destijds gedaan met Mashers die ik niet helemaal naar tevredenheid had gelijmd, werkte perfect. @ Klamath, haha dat is een goede (heb zelf nog nooit een boete gehad met een wagen).