Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

Ezrun 60 a esc
Spektrum sr3100 dsm2 ontvanger
GTR shocks
Black en tan springs
Steel hollow balls
Alu pushrods en toelinks
Alu front skidplate
Alu voorbumper
Alu front rockers
Alu rear rockers
Alu rear skidplate
Alu servo guars
Alu motormount
Alu body post
Alu gear cover
Alu ontvanger box
Alu wheelhubs
Alu wing mount
Alu shock steunen
RPM draagarmen rondom
RPM axelcarriers rondom
Wheeliebar
Wheeliebar bigwheels
Carbon wing
Paintbrush body

Ghehe

Kunnen we daar ook alleen met ons groepje rijden of komen er ook onbekende met nitro oid

Laatst bewerkt:
Maaare bij raco heb je voor tien euro een volle dag lol, perslucht en 220v en je staat boven de baan zodat je alles goed kunt zien

Als iedereen baan leuk vind is het geen probleem ( het naar een baan gaan ) , ik ben wel in voor een baandag , heb ik zelf nog nooit gedaan dus lijkt me wel wat.

Edit : laat ik maar eens gaan slapen , morgen weer school :confused:

Laatst bewerkt:
Ja daarom zei ik ook misschien beter een veld zoeken of anders gewoon op een andere plek omdat niet iedereen van racen houdt

We moeten eigenlijk kijken wanneer ze een wedstrijd buiten de deur hebben want mijn laatste 2 keer waren er maar twee omdat de rest wedstrijd aant rijden waren dan is het goed te doen hoor

Baan rijden doe je wel een stuk ervaring op dan leer je echt rijden.
maar het lijkt me leuker als er alleen mbf is en niet anderen met vieze stink verbrandingsmotoren

Heel even offtopic, vergeef me:rolleyes:
Nu je het over perslucht hebt. Waar kan ik een goed maar goedkoop apparaatje kopen en waar moet ik op letten. bij de gamma 99 euro vind ik te duur en zeker te groot.

Ontopic.
ik heb nog nooit op een race offroad baan gereden ben bang dat ik wat dingen kapot ga rijden lol

Op de baan schade rijden ligt een beetje aan jezelf denk ik als je zelf volgas over hoge jumps vliegt zonder te kunnen controleren maak je schade inderdaad maar ik heb zelf nog niks afgebroken oid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Enne over die herrie dingen gesproken die maken daar wel veel herrie dat zijn andere benzine motoren als die kever die er vandaag bij was die viel op zich wel mee met herrie

En die perslucht zou ik niet weten ik heb die van de praxis wel 99€ maar gewoon goed 8 bar

Ik moet toegeven dat ik die benzine kever het vetst vond omdat daar gewoon veel 'emotie' in zit. Dat elektrische is wel heel statisch, en lekker goedkoop... Ik vond hem niet stinken, en zeker niet teveel lawaai maken...

En inderdaad zoals Verderf zet, ook een MBF'er en ook een vriend van mij. Je raakt in de minderheid michael ;)

Ja man die kever was zekers niet erg en ook de enige bijna die echte jumps maakte hahaha gaaf ding man. Maar die nitro inderdaad daar word je wel knetter gek van bij raco als het druk is

Back