Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

vtwin001.jpg

Lekker makkelijk schoonhouden ook :p

Hahaha inderdaad wat een rommelboel plus als 1 regelaar te warm word stopt die andere dan ook??

haha dat is dus het grappig als je ze met Y-harness verbind. zet je er 1 aan gaat de andere automatish ook aan. zet je er 1 uit gaan de andere automatish ook uit:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien kunnen we een keer onroad afspreken grote parkeerplaats ofzo.
erbe of maxx met onroad wielen gaat ook lekker.
Dan kan de andere merv ook mee.
ALs iedereen een set onroad wielen heeft of wil aanschaffen.

Wedstrijdje dan ronnie jij op 6s ik op 3s :P

Goed idee maar met onroad maak je wel meer schade He hahaha enne de erbe tegen de merv onroad ga je wel afleggen hoor hahaha 90 mph is haalbaar He hahaha maar ik neem de uitdaging aan tegen dat kleine raketje

Goeie filmpjes man enne Gelderland vind ik goed hoor kan toch gratis rijden :p

Goed idee maar met onroad maak je wel meer schade He hahaha enne de erbe tegen de merv onroad ga je wel afleggen hoor hahaha 90 mph is haalbaar He hahaha maar ik neem de uitdaging aan tegen dat kleine raketje

90kmpu bedoel je hoop ik.
90 mph lijkt me niet haalbaar.
De doos zegt 65 + dat geloof ik al niet.

Ik ga even een mooie plek zoeken en een draadje aanmaken of verderf past deze aan.
Plek zoeken kan wel maar tijd en dag moeten we tog samen afspreken denk ik

Gelderland & centraal?!... Ik dacht toch echt dat Utrecht het centraalst is dat je kan krijgen in Nederland ;)

Nee joh 90 mph is haalbaar vleugel eraf zwaar overgearen vering indrukken en vast zetten met tywraps of hoe je dat ook schrijft is wel haalbaar hoor. Met die rustler die er ook bij was vandaag heb ik 120 met een motor erachter gehaald heb alles over om niet te verliezen van een merv

Laatst bewerkt door een moderator:
Back