Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

Ik heb ook maar 4 lipos helaas, word dan idd auto accus misbruiken :P

Ik heb overigens de tijd veranderd van 13:00 naar 14:00, komt iets beter uit.

overigens is het misschien voor mensen wel een idee om een schep oid mee te nemen die beetje klein is, kunnen we wat jumps graven ;)

Laatst bewerkt:
@beginpost : ik kom zondag samen met paul ;)
met de slash en de firestorm flux of alleen de firestorm , dat weet ik nog niet zeker...

qua accu's heb ik :
2 lipos á 5000mah 30c 2s
1 nimh á 4600mah 8,4v
1 nimh á 3000mah 8,4v

met de slash rij ik een uur op een lipo , met de hpi 25 minuten...

Laatst bewerkt:
Mannen, gezien de hoeveelheid mensen en voorkeuren die ik heb gezien+ het feit dat ik zaterdag nog een hoop te sleutelen heb aan mijn E-Revo word het Zondag 20 maart!

Ik ben degene met een gele E-Revo ;)

er zit bij de parkeerplaats een klein eettentje en speeltuin, ik stel voor dat we daar gewoon verzamelen.

2x2s 5000
2x2s 5600
2x3s 5200 moet wel ff genoeg dacht ik aangezien ik meZelf laat afzetten en geen auto accu ter beschikking heb. 14.00 is een mooie tijd.

ik heb 4x 5000, kan ik uurtje op rijden ongeveer maar met socializen en what not kom ik vast wel een end op weg ;)

Een uur rijden is lang hoor en elke keer tussendoor socializen breng je zo een middag door hoor

Ik heb ook maar 4 lipos helaas, word dan idd auto accus misbruiken :P

Ik heb overigens de tijd veranderd van 13:00 naar 14:00, komt iets beter uit.

overigens is het misschien voor mensen wel een idee om een schep oid mee te nemen die beetje klein is, kunnen we wat jumps graven ;)

Ik heb nog 2 sets 2s 5200 mah
2x 1 2s 5500 mah
en 1 set 3s 5000 mah

Ik zal deze 8 lipos vol meenemen en zijn te leen voor de liefhebber die niet kan wachten.

Ik heb voor de merv 3 x 2s en 1 x 3s.

Dus alleen zondag om 14.00 verzamelen bij de eettent?

@ hackroader jah dit zijn 1/10 buggy wielen 12mm.
Passen wel op je slash zijn iets kleiner dan de standaard wielen denk ik.
Als je ze wil laat het me snel weten kunnen we misschien samen bestellen en de verz kosten splitten.

Laatst bewerkt:
Zo zo, we zitten al op 10 man! Dat wordt gezellig! ;)

Als het lekker weer is zal het sowieso druk zijn op het parkeerterrein. Dus daar wordt het lastig herkennen denk ik. Dus het lijkt mij inderdaad een slim plan om elkaar te meeten in het restaurantje dat er bij hoort. Ik denk dat de grote & lange tafel meestal wel vrij is dat we dus daar aan gaan zitten gezien de grote groep. Dan lopen/rijden we met zijn allen de duinen op om ~14:15? Lijkt je dat ook een goed plan Herman?

En qua accu's opladen, je loopt een flink stuk de duinen in dus je moet een stuk teruglopen naar je auto. Of zoals ik met Verderf had bedacht moet je zo'n boelderbak meenemen en die meesleuren maar dat is pas leuk als je een hele (lange) dag gaat sturen.

Ja dat is wel jammer dat we niet kunnen laden maar de meeste hebben genoeg accu's ok een leuke middag te hebben. Kunnen altijd nog kijken wat we kunnen veranderen bij een volgende meeting toch. Heeft iemand toevAllig een adres van dat restaurantje want ben er niet bekend kom vanuit rijen namelijk

Ik neem trouwens aan dat dit een Electro-only event is? Want denk niet dat ze nitro/benzine echt op prijs stellen in een natuurgebied? :P

Als je mij wilt herkennen trouwens (waarschijnlijk een van de weinige Summits)

Summit_in_mud.jpg

(De linker)
02.jpeg

Laatst bewerkt:
Ja dat is wel jammer dat we niet kunnen laden maar de meeste hebben genoeg accu's ok een leuke middag te hebben. Kunnen altijd nog kijken wat we kunnen veranderen bij een volgende meeting toch. Heeft iemand toevAllig een adres van dat restaurantje want ben er niet bekend kom vanuit rijen namelijk

Het is gewoon op de Foekenlaan uit mijn hoofd, dat is één groot parkeerterrein en daar is maar één restaurantje ;)

Rij de Foekenlaan op, helemaal tot het einde (spoorwegovergang) en daar staat dan een bord met iets er op zoals "drinkding tralala open" of hoe het ook mag heten :wink: . Even de parkeerplaats oprijden en dan zit het links in de hoek.

Ik denk dat we elkaar wel herkennen tog.
Ik ben de enige met een merv.
Zet een paar revos op de parkeerplaats en iedereen rijd er vanzelf heen.

Ik heb nog 2 sets 2s 5200 mah
2x 1 2s 5500 mah
en 1 set 3s 5000 mah

Ik zal deze 8 lipos vol meenemen voor de liefhebber die niet kan wachten.

Ik heb voor de merv 3 x 2s en 1 x 3s.

Dus alleen zondag om 14.00 verzamelen bij de eettent?

Als je ze wil laat het me snel weten kunnen we misschien samen bestellen en de verz kosten splitten.

mag ik die 2 5500 2s lenen?
ik koop ze als ze bevallen misschien gelijk over.

ik laat het even afweten en kijk gewoon hoe het gaat , met de hpi zal het zoiezo wel gaan en hoe het er nu naar uit ziet heb ik dan ook een VXL motor in m'n slash dus ik hoop dat die dan ook wel vooruit komt met dat extra beetje kracht. en anders koop ik , als we dit vaker gaan doen , zelf wel sand paddles maar dan die van traxxas zelf , ik heb zelf namelijk nog velgen en met 2 auto's kan ik toch niet tegelijk rijden dus bandjes switchen is geen probleem..

en nog iets :
ik heb er zin in ! :D

Duinen rijden is zo leuk, doe ik op Ameland altijd, moet ik nog een keer paddles voor kopen. Zou zeer graag willen komen is alleen een beetje te ver voor mij :(

Back