Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

als we dit vaker gaan doen , zelf wel sand paddles maar dan die van traxxas zelf , ik heb zelf namelijk nog velgen en met 2 auto's kan ik toch niet tegelijk rijden dus bandjes switchen is geen probleem..

en nog iets :
ik heb er zin in ! :D

Ik heb ze besteld vandaag dus hoop dat ze vrijdag of zaterdag binnen zijn.
We gooien ze gewoon ff bij jou eronder en dan zien we of het ook wat voor jou is.
Jij hoeft alleen de achterwielen tog?
En neem beide autos mee ik heb 8 volle lipos bij.

Heb ook nog een mini spycam gekocht voor 8 euro.
Zal wel niet veel waard zijn maar d8 is wel leuk voor wat onboard werk zondag.

Laatst bewerkt:
We gooien ze gewoon ff bij jou eronder en dan zien we of het ook wat voor jou is.
Jij hoeft alleen de achterwielen tog?
hee , dat zou wel gaaf zijn als dat kan ;)
mijn vader wilt wss wel rijden en daar blijven dus wij hebben bijna het vervoer geregelt en anders kunnen we met de trein.
BTW , als iemand nog een 2s lipo of 2 te leen heeft zou ik die graag willen lenen , ik heb ec3 connectors maar ik heb ook een verloop naar traxxas.

edit : als je mij wilt herkennen , check m'n foto's hoe ;)

Laatst bewerkt:
Micheal-broek.. kan ik iig van jou de packs lenen die de stekkers aan de bovenkant hebben? da is dus 1 van die 5500 die dat heeft.. want ik heb de side niet gedremeld. hij is wel in de lengte gedremeld. dus 143 lang past:P. maar kan ik dus 2 lipo's lenen? 1 van 5500 en nog zo'n turnigy 5200mah of 2? btw. ik rij met een rustler. met een blauwe bandit body. wil je me herkennen:P

Laatst bewerkt:
Hackroader neem je verloop mee heb allen traxxas connecter.
Paul als je ze nodig hebt hoor ik het wel

Ik ben makkelijk te herkennen de enige met een merv.

Ik heb nog een aanmelding, een vriend van me komt ook..

Hij heeft zelf alleen een Reely nitro, maar we kijken wel even of dat kan daar.. Moeten natuurlijk geen overlast veroorzaken op zondag daar.

Misschien is het verstandig om pionnen / afzettape te regelen?
Als er mensen zijn die dat hebben: meld 't ff ?

ik denk niet dat pionnen en afzettape zullen werken en dat et meer gewoon bashen is ofniet ? op het zand met hoogte verschil en zo lijkt het me niet echt veel soeps pionnen en afzettape maar correct me if im wrong

Typisch weer hoor.
Adverteren met spullen die niet op voorraad zijn.
Dus denk niet dat ik ga komen kom ik wel dan alleen om te kijken.
*** webwinkel.

Ik schat de kans echt heel klein in dat ikhet voor zondag binnen heb

Ik had gister Erik van rcracingtwente aan de lijn maar die heeft wel sandpaddles op voorraad

Wel raar ik heb ze daar besteld.
Als je nog niet heb betaald is het op voorraad als je geld overmaakt opeens niet.
Net als alu voor de merv vorige week besteld maar nix binnen.
Heb erik gezegt dat ik me geld terug wil.
Want dit is gewoon misleiding.

Nu krijg ik natuurlijk geen antwoord meer.
Maar hij verpest het voor zondag voor mij.
Ik kom dus alleen kijken helaas

Laatst bewerkt:
Hmm dat is raar ja. Ja dat is bij toemen ook zo joh. Op Amerikaanse sites staat vaak nog in stock bij. Maar je kunt toch makkelijk met de originele banden rijden vande merv?? Lachuh man

ik denk niet dat pionnen en afzettape zullen werken en dat et meer gewoon bashen is ofniet ? op het zand met hoogte verschil en zo lijkt het me niet echt veel soeps pionnen en afzettape maar correct me if im wrong

Nou, het leek me vooral ook voor mensen die daar rondlopen. Als we met >10 man aan het bashen zijn is het misschien wel fijn mensen enigzins te waarschuwen.

oh zo , ja zo is wel handig ja , ik dacht eigenlijk voor een baantje uitzetten ofzo ;) en ik neem aan dat er ook kleine kinderen spelen en als die een auto van een paar kilo tegen zich aan krijgen dat ze dat niet fijn vinden , en de ouders ook niet ;)

ik lig helaas ziek op bed anders had ik met mijn net gekochte e revo zeker gekomen maar wie weet voel ik me zondag al weer beter. woon in deventer meer mensen vanaf hier?

Wel raar ik heb ze daar besteld.
Als je nog niet heb betaald is het op voorraad als je geld overmaakt opeens niet.
Net als alu voor de merv vorige week besteld maar nix binnen.
Heb erik gezegt dat ik me geld terug wil.
Want dit is gewoon misleiding.

Nu krijg ik natuurlijk geen antwoord meer.
Maar hij verpest het voor zondag voor mij.
Ik kom dus alleen kijken helaas

met de stock talons moet je het wel kunnen redden hoor :)

attachment.php

De orginele heb ik niet meer .
Ik rijd met deze.

Anders heb ik nog een setje offroad pinns van anssman met offset.

Anders ff kijken voor tocht strip oid wat ik op de wielen kan lijmen.

Erik belde net en zei dat er morgen wel weer een zending van carson binnen zou komen nu maar hopen dat de wielen erbij zitten.

Ok hopen dan maar. Hij moet
Mij nog terug bellen voor paddles voor de Erevo. Zal wel niet door gaan denk

Back