Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

Het komt wel goed, een standaard Rustler XL5 met redelijk normale bandjes kwam ook prima vooruit daar! :)

Ik heb er wel 1.
Een lekkere grote of een normale?

Ik heb misschien iemand die nog mee wil van wie ik zijn 1/16 slash en tamiyas in onderhoud heb.
Deze man heeft een ernstig spraakgebrek maar is zeker niet achterlijk.
Als hij meegaat laat ik het nog wel even weten

Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat ik en mijn zoon ook komen als het weer in orde is. Traxxas Grave Digger op 2.4 (er zijn toch wel een paar modelletjes die ik mag pletten hé)

Schep heb ik toch niet.
Dacht mijn vader heeft er 1.

Maar ik ben al een jaar niet meer bij de hobbyshop geweest omdat het 20 km rijden is.
En omdat webshop makkelijker is.
Kom ik net bij de hobbyshop omdat ik een imbus 1,25 mm nodig had.
Ik kijk om me heen bij de wielen en WAT ZIE IK.
De zandschoepen die ik bij rctwente had besteld.
Gelijk gekocht en erik gebeld dat ik wel iets anders uitzoek.

:banana:

Beter man die schoepenbandjes kun je toch mee haha.

Enne probeer me maar te pakken inderdaad. Wel een gaaf ding trouwens die gravedigger! Tot zondag

uuuh Heren, het is gebruikelijk dat alle andere modellen op een stapel komen te liggen waar ik dan fijn over heen kan denderen. Jammer dat het niet donker is, heb zojuist de verlichting erin gebouwd + mooie groene glow onder het frame.......%^$#%^ 't regent!

Heb geen idee wat banden betreft, heb nog wel een slash 1/16 maar die vind mul zand niks. Wat wel opvalt is dat die grave digger banden zonder inserts echt overal doorploegen, ben benieuwd hoe dat op zand gaat. Had deze gekocht maar zoonlief is er
al aardig mee (krijg 'm dus bijna niet meer in handen) Maximum Destruction is dus èn Route from ze USA

hmm, mijn autootje is gek op bling bling op of onder de auto's gemonteerd , net als een stier , éénmaal een waas voor de ogen en weet niet van ophouden;)

Ja het zijn net tractor banden hahaha beter toch wel jammer dat het een 4wd is. Het weer belooft nog steeds veel goeds gelukkig

Destemeer kunnen we omploegen hahaha zolang het droog blijft word het een leuke middag

Back