Soesterduinen Electro offroad meeting 20 Maart

was inderdaad leuk ! :D
wat mij betreft voor herhaling vatbaar , dan bereid ik me ook beter voor zodat het meer rijden is dan sleutelen ;)
inderdaad wel jammer van je regelaar , in ieder geval ook heel erg bedankt dat ik je lipo's en banden mocht lenen :)

Me vriendin heeft me pas net opgehaald hahahahaaar het was wel lachen inderdaad. Moeten we vaker doen. Enne Michael we moeten nog steeds racen He 3s tegen 6s. Jammer van je regelaar

micheal idd jammer van de regelaar:(.
maar rcronnie ben jij nou die gene met die blauwe e-revo?
ik ga er maar ook zo een kopen:).
hoe heten die banden die jij erop had want die lijken me wel goed:D.
heb je trouwens nog gekeken of je lipo het nog doet?
hopelijk is die niet dood

mvg, Paul(die ook ff met je e-revo heeft gereden)

micheal idd jammer van de regelaar:(.
maar rcronnie ben jij nou die gene met die blauwe e-revo?
ik ga er maar ook zo een kopen:).
hoe heten die banden die jij erop had want die lijken me wel goed:D.
heb je trouwens nog gekeken of je lipo het nog doet?
hopelijk is die niet dood

mvg, Paul(die ook ff met je e-revo heeft gereden)

@ Q jah overtuigt zeker.

Betere versie van het filmpje

[media=youtube]vUH4OCSH9wM[/media]

@ rc ronnie jah moeten we zeker doen.
Met 2s liet ik de 1/10 2wd al achter me.
Met een ezrun 60a moet het wel kunnen op 3s 5 minuutjes

@ PB dat zijn vtec harakiri.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja idd die blauwe met gele velgen. Ja het is een hele fijne auto hoor weinig gezeik ermee iig. Het zijn v-TEC harakiris medium geplakt met ducktape. De lipo is terug gegaan naar 3.18 dus ga m rustig laden en dan kijken wat tie een volgende keer doet. Het was wel Lachuh toch. Ik heb wel gemerkt dat ik nog een setje 3s ga halen dt gaat toch wel veel harder hoor hahaha

Nou 8000 is wel heel erg veel hoor dan mag tie maar 2cm langer zijn want de dikte kan niet meer zijn. Maar ga je de Erevo al snel halen?? Binnenkort weer??

volgens mij gaan die niet passen :(

maar ook hier zeker goed vermaakt :D volgende keer ff iets meer afzetting mee nemen en een paar grote scheppen ;)

Michael dat is een vet filmpje je ziet het toch best goed hoor waar komt dat ding vandaan?? Volgende keer moet je m iets verder naar beneden richten

Ik zou als je het geld ervoor hebt zeker voor de mamba gaan kun je ook 6s rijden als e vier s beu bent.

Ik heb het ook wel naar mijn zin gehad, alleen één spur gear op moeten geven ;)

vxl kan ook op 3s;). en als je er 2 hebt dan valt de hitte best mee:P. maar ik zie wel.
v-twin op 2x 3s trekt namelijk wel een mmm eruit. en gaat harder.
maar dat zie ik nog wel.

zin in morgen btw.. eindelijk me MIP CVD's

Zit net wat filmpjes te kijken van een V-twin maar kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben.

1 MMM setje is ook nog eens goedkoper :p

vxl kan ook op 3s;). en als je er 2 hebt dan valt de hitte best mee:P. maar ik zie wel.
v-twin op 2x 3s trekt namelijk wel een mmm eruit. en gaat harder.
maar dat zie ik nog wel.

zin in morgen btw.. eindelijk me MIP CVD's

ehh een v-twin trekt een mmm combo eruit ?? ik zou zeggen kom maar op.....:cool:

Back