Solid Custom Paint R/C bodies!

Die Baja body is in één woord: PRACHTIGSCHITTERENDONGELOOFLIJKMOOI!

Echt waar, héél mooi gemaakt, DÉ mooiste body die ik OOIT gezien heb, de kleuren combinaties zijn PERFECTO, echt ongelooflijk!

Zou ik mogen weten hoeveel het kostte om die body te spuiten? ( Dus hoeveel de eigenaar van de body moest betalen aan jou )

Ik ben de eigenaar van een van de baja body en het is egt super gelukt. Het oranje staat super met het oranje van de baja ss onderdelen. De prijs die Maarten vraagt voor het spuiten van de bodies is super, egt niet duur ! Ik heb voor het spuiten ongv 40 euro betaald excl eventueele verzendkosten. En daar kun je niks van zeggen.

Gr tom

Ok, daar is idd niks van te zeggen! Zou je misschien eens een foto kunnen plaatsen hoe hij is met de Baja zelf?

Ik zie net in je signature dat je uit Limburg komt, ben jij toevallig Peter? ( Ik weet niet zeker Peter nou bij de Emac of Romac zat, hij heeft iniedergeval wel een Baja.. )

En ook ik heb Maarten gevonden. Supertoppie gedaan man !!!

CIMG5600.png

CIMG5606.png

Vanmiddag ook 2 bodies bij Maarten langs gebracht , ben heel benieuwd !

Kun nu al niet meer wachten !

Nou, je zal toch echt ff moeten wachten...
Hij heeft het er maar druk mee volgens mij.....

Poeh, echt wel, volgens mij ook. Ik hoop maar dat Maarten het als hobby blijft zien en dat het voor hem geen "moeten" gaat worden, maar dat het voor hem ook echt een hobby blijft.

Dat id nu net het probleem Richard, sinds een maand ongeveer is het vooral te veel haasten om alles z.s.m. af te krijgen. Vandaar dat ik ook geen opdrachten meer aanneem want het moet wel leuk blijven.

Ik blijf alleen nog in de airbrushen voor wat vaste mensen en that's it. Kan ik gelijk wat meer tijd nemen voor een paar nieuwe how-to's waar ik mee bezig was :).

Laatst bewerkt:
Nou, je zal toch echt ff moeten wachten...
Hij heeft het er maar druk mee volgens mij.....

Ja klopt inderdaad , dat zei hij al toen ik ze langsbracht bij hem. Was druk bij hem in de garage.

Martin,
Heb trouwens voor 2 bodies van Blitz gekozen . De BLITZ Lola 1/8 T530-3 Dome type 60403 en de BLITZ Lola 1/8 T530-1 High Traction EFRA 31489 60401 .

Bedankt voor je eerdere reactie !

Heb jij mooi even mazzel dat je bodies al gespoten hebt. Zijn mooi trouwens.

Groet,

Jeroen

Ik heb ze wel eens gezien, die Blitz bodies, maar er zelf geen ervaring mee.
Richard E wel volgens mij!....

Had trouwens nog ff bij mij langs gekomen man, toen je bij Maarten bent geweest, ik woon 5 minuten lopen bij Maarten vandaan!....

Klopt, ik heb heb eind 2007 in Houthalen met een Blitz High Traction gereden, maar gezien het formaat van het circuit kan ik niet zo over de performance oordelen. :rolleyes: Team Wijchen heeft er al veel mee gereden, er is er redelijk content mee volgens mij.

Ik had deze 2 Peugeot bodies trouwens opgestuurd naar Maarten, maar dank je Martin. Ik kom er dit jaar nog wel in de buurt, dan kom ik even een bakkie bij je doen. :p

als ik een body wil spuiten in 2 kleuren, welke moet ik dan eerst spuiten? de donkere kleur of een lichte?
als ik er 1 gespoten heb en de 2e wil doen moet ik dan de kleur die ik al gespoten heb ook afplakken?
of als ik eerst de donkere kleur doe(zwart) kan ik dan die lichte(rood) er gewon overheen spuiten?
dit wil kleuren schema wil ik:
(jaja, ben erg goed ik kleuren met paint :lol: (maar die lampen vind ik wel goed gelukt:p))

nou het kleuren schema is iets veranderd maar hij is wel mooi geworden vind ik :)

(klik op de balk boven de afbeelding voor de mooiere versie )

Die gaat lekker opvallen op het circuit. Net als op mijn bodies is dat wit lekker fris, met fluoriserend oranje erop. Goede combinatie!

Back