Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mr solid custom, ik gebruik enkel fascolor en autoair van createx.
ik verdunde eerst ook altijd met glassex, maar ik heb 1 keer een echt flesje reducer gekocht en wil nooit iets anders meer.
ik zou zeggen probeer het eens.
Ziet er erg goed uit!! Die kleine zilveren lijntjes, voor je blauw spuit, die heb je dus eerst heel dun uitgesneden begrijp ik.
Mag ik vragen welk gereedschap je gebruikt voor het brushen?
Ten slotte een paar laagjes wit erachter om de lichtere kleuren er wat meer uit te laten springen en een drietal dunne beschermlaagjes. Ik gebruik hiervoor voornamelijk Faskoat maar Tamiya wit/zilver of Pactra White Fluorescent Covercoat werkt ook.
Kan dit gewoon over FASKOLOR verf heen gespoten worden dan? Tast de Tamiya/Pactra verf de Faskolor niet aan op een of andere manier?
Joost.
ja dat vermoed ik wel
de folie die ik nu gebruik is een naamlose folie kan geen naam vinden (heb deze bij harolds) maar de baking is een wit vetpapiet met blauwe ruit strepen de folie is een middel matige plak zeg maar zoeits als de vrouw tegen de ramen aanplakt
welke folie raad je me aan ik heb een paar ideeen die ik wil uitwerken naast de kap en naderhand er op wil plaatsten
stond bij harolds met het beste in mn hand (volgens de verkoper) maar ga echt geen 87 euro uitgeven voor een rolletje van 10 meter
bvd marcel