Solid Custom Paint R/C bodies!

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier weer een kleine update:

1/6 Elcon Cleon body:

cimg4489.png

cimg4496.png

Gebruikte kleuren: Pearl Charcoal, Black, Red, Pearl Orange, Chrome (satin), Sky Blue, Blue, White

1/10 Stratus:

cimg4398.png

cimg4405.png

Gebruikte kleuren: Pearl Charcoal, Black, Sky blue, Blue, Orange, Red, White

Binnenkort komt er een nieuwe how-to aan over het spuiten van afbeeldingen ;).

erg gaaf! wat vraag je nou ongeveer voor het spuiten?
voral die scalpel is gaaf!

niels

Niels,

Ik heb een website waar de richtprijzen op staan (mede afhankelijk van het design).

Hier zijn nog wat foto's.

PF 1/12:

cimg4431.png

cimg4438.png

Gebruikte kleuren: Fluor red, Chrome (satin), Black, White

1/10 MooreSpeed:

cimg4592.png

cimg4600.png

Kleuren: White, Sky blue, Fluor yellow, Fluor green, Pearl blue, Black, Pearl charcoal, Chrome (satin)

1/6 Elcon Cleon:

cimg4638.png

cimg4618.png

Kleuren: Sky blue, Blue, Escent purple, Pearl black, Pearl charcoal, Black, Chrome (satin), Red, White, Blue

Oké, ik op je site gekeken (via je profiel hé) gaaf hoor!

Niels

Thanks Niels!

190mm Mazda6:

cimg4683.png

cimg4665.png

Kleuren: White, Black, Escent purple, Pearl rasberry, Translucent red, Sky blue, Blue, Burgundy, Chrome (satin)

Deze gaat richting New-Zealand!

Maarten,

Ziet er weer erg mooi uit allemaal. Inmiddels is 1 van mijn bodys al overleden dus binnen korte tijd maak ik even afspraak met je om wa bodys af te geven. Spuitwerk was (voor een haastklusje) echt geweldig.

zoals vele kijken elke keer weer op van je kunstwerkjes
maar dat met de glassex was toch wel een beetje ongeloofwaardig
ik zat met het probleem dat de faskolor erg snel droogde in de spuit tot grote elende ik heb de reducers gebruikt maar bracht geen verbetering dus ik denk dan maar glassex
denk je het werkt perfect
ander vraagje ik krijg de gele faskolor verf niet mooi gespoten op de een of andere manier droogt de gele verf niet goed op met een soort sinsappelhuid iemand een idee

groetjes marcel

Wat ik altijd doe bij die kleur is een stuk of 6 dunnere laagjes spuiten totdat het dekkend is. De eerste paar lagen ZEER dun (nevel) erop spuiten. Als je dikke lagen spuit is de kans groot dat de verf gaat 'clusteren' en dus niet egaal opdroogt. Waarschijnlijk komt dit doordat de verf 'oud' is (een aangekoekte laag verf onderin het potje). Zorg ook dat de ondergrond goed is ontvet. Verschillende airbrushwinkels verkopen een klein staafmixertje voor het grondig mixen van de verf.

Laatst bewerkt:
Knap hoor, i'm impressed!

Hoe krijg je die hele dunne zwart randjes als ik vragen mag?

Ik heb rood omcirkelt wat ik bedoel:

cimg4665.png

Laatst bewerkt:
Prachtig werk, heb je maar eens even gemailed over hoe en wat, want wat je maakt is echt schitterend!

Hey kom ik hier mijn Cleon body tegen........ik heb er veel complimenten over gehad Maarten, je zal het nog drukker gaan krijgen hahaha.............we houden contact.

Gr, Ed

dit is echt schitterend wat je maakt man.klasse.

maar kan toch nog geen prijzen zien.

dus je hebt een pb.met mijn mail adress.

graag tot hoors

gr ron

Back