Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij heeft de meneer Sam daar ooit eens verteld dat hij in hoek van holland zou vliegen ?
Winkeltje was hier vlakbij en was handig om s wat op te pikken , service daar vond ik 0,0 .
Ongeinteresseerde personen achter de balie .
Misschien dat er meer mensen wel weten waar t is .
Voor zover ik weet bestaat die niet meer. Ik heb er ook regelmatig besteld en altijd gekregen. Interesse in de klant was niet erg hoog....maar goed.
Wel irritant dat de site vaak niet up to date was.
Wat balen was is dat mijn isdt lader die ik toen bij HM gekocht had kapot was gegaan. Dus ik wou de garantie aanspreken en een nieuwe hebben en dat kon niet meer via hun want ze waren precies op dat moment hun website en winkel aan het sluiten. De pest was ook dat ik mijn aankoop bon kwijt ben geraakt en ik die van de site wou downloaden.. helaas.. maar heb contact opgenomen met isdt zelf en die hebben in dit geval een nieuwe lader opgestuurd. Maar had inderdaad een haat liefde verhouding met deze zaak. Spul was in sommige gevallen goedkoper dan bij andere shops maar de levertijd was vaak bizar.