Son 5 jun B & C

Niek

Forum veteraan
PH-SAM
As zondag de 2e wedstrijd B & C

Voor C een nieuw turn around programma,
met een paar interesante nieuwe figuren

Komende dagen nog veel mooi weer voorspeld om te oefenen
(waar blijven mijn accus, ze liggen al weer een week bij de zwitsers)

Maar: 80 procent vochtigheid voorspeld,
weer een voortijdig einde zoals vorig jaar?

Nou, komt toch wel goed? Veld ligt er in elk geval prima bij. Links en rechts mais maar door de droogte is dit nog maar heel kort.

Volkert

Op de site staat van wel, hopen dat het niet gaat regenen...
wij gaan nu alles in de auto zetten, tot straks

Volgens de knvvl F3A site wel:
F3A-Klassen

Knmi en buienradar geven momenteel grote wolk regen over Brabant,
en waarschuwing voor zware onweersbuien vanaf 14u.

mensen, kon er vandaag niet bij zijn maar hier in Eindhoven was het weer de hele dag prima! Over mazzel gesproken. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd was!

Volkert

mensen, kon er vandaag niet bij zijn maar hier in Eindhoven was het weer de hele dag prima! Over mazzel gesproken
Dat was inderdaad 25 graden in het zonnetje met weinig wind. Fantastisch vliegweer dus.

Ik hoop dat het een mooie wedstrijd was!
Was het zeker. Met drie deelnemers in de C en acht in de B was het wel een klein clubje maar voor de rest een erg geslaagde dag. Hamburgers waren ook weer OK.

Ja de mensen die vreesden dat het een verregende dag zou worden (waaronder ikzelf) zaten er helemaal naast.

Het was prachtig zonnig weer, met weinig wind die 's ochtends cross stond maar in de tweede ronde draaide naar het oosten. In de middag viel de wind weg en was het gewoon erg warm.

De club had zoals gewoonlijk alles weer prima geregeld met heerlijke hamburgers. Het nieuwe onderkomen van MVSB is schitterend, werkelijk een balzaal, en met een mooie aflegplank voor acculaders met véél stopcontacten.

Door technische problemen en een jurylid dat zich had verslapen hadden we een wat late start, maar door het overzichtelijke aantal deelnemers waren we toch bijtijds klaar.

Landen viel niet mee op het smalle veld, heel wat deelnemers (ik ook) kwamen te hard binnen en moesten met agressief bijsturen voorkomen dat hun kist aan de andere kant de sloot in ging. Een enkeling lukte dat niet en die ging dus in de sloot.

Ook waren er weer wat technische probleem - een motorschot wat loskwam na de snap, een gebroken prop door een wat slordig harde landing en een buitenlanding na een afgeslagen brandstofmotor. Geen schade gelukkig.

In de B was het na twee ronden niet meer spannend in die zin dat de nummer één bekend was, Ralph vd Meer won de eerste en de tweede ronde en was dus verzekerd van de dagzege. Verder lag het wederom dicht bij elkaar dacht ik, maar ik moet zeggen dat ik de scores niet heel nauwkeurig heb gevolgd.

Uiteindelijk was de uitslag in de B:
1. Ralph vd Meer
2. Maarten Held
3. Bram Dees

De rest weet ik niet meer zeker dus even afwachten tot Richard de site bijgewerkt heeft.

Wederom een zeer geslaagde wedstrijddag.

was een gezellige dag!:yes:
Jammer dat er niet heel veel mensen meededen, maar dat mag de pret niet minderen natuurlijk!
tot de 25e!

grt.

Inderdaad een leuke dag, zeker met het onverwachte mooie weer!

Ook leuk om wat nieuwe en jonge gezichten in de C klasse te zien! Maar daar kunnen er nog wel een paar bij. !! Dus goed stimuleren op je locale club en meenemen die vliegers.!

Tot in gouda!

GrWinfried

p1020151m.jpg

p1020152p.jpg

p1020149k.jpg

p1020148f.jpg

p1020147h.jpg

p1020146i.jpg

p1020145c.jpg

p1020134r.jpg

p1020135y.jpg

p1020136gl.jpg

p1020137.jpg

p1020138.jpg

p1020141x.jpg

p1020142i.jpg

p1020133s.jpg

p1020132xb.jpg

p1020131b.jpg

p1020130m.jpg

p1020129m.jpg

p1020128tu.jpg

p1020154b.jpg

Laatst bewerkt:
het was zeker een hele leuke dag. en ik ga ook door met f3a vliegen.
ik vind het ook erg leuk dat ik mijn 1e wedstrijd al met een beker thuis komt.

max

Leuk Max!
Kom je de volgende wedstrijd ook?
ga je door met je Extra 300, of heb je iets anders op 't oog?.......:p

grt

heb al iets anders op het oog
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
as we hem gaan ophalen, gaan we daar op het veld ook ff vliegen.
als ik deze voor de tijd nog niet goed heb afgesteld, dan gewoon weer de extra 300.
volgende wedstrijd is toch op jouw ''thuis basis''?

max

Laatst bewerkt door een moderator:
heb al iets anders op het oog
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
as we hem gaan ophalen, gaan we daar op het veld ook ff vliegen.
als ik deze voor de tijd nog niet goed heb afgesteld, dan gewoon weer de extra 300.
volgende wedstrijd is toch op jouw ''thuis basis''?

max

Leuk Max, ga je veel plezier aan beleven!
Ja, mijn 'thuisbasis', mag ik eindelijk een keer 'uitslapen'. haha :yes:

grt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Max,

Ik vlieg ook bij Winfried op het veld.
Als jullie gaan vliegen laat maar even weten kan ik je meteen wat helpen met afstellen en tips voor het vliegen.

Groeten
Ruud

@ralph neem ook je swiftje mee, kunnen we na de tijd nog ff raggenXD

@ruud, we gaan hem waarschijnelijk maandag ophalen, weten nog niet hoelaat want moeders zal wel weer vanalles plannen

max

@max

als je pinkster maandag bedoelt ben ik er de hele dag en misschien ook avond.
Ik moet zelf ook nog het nodige vliegen voor de volgende wedstrijd :)

GR Ruud

Back